Zijn de resultaten van Quantum Touch wetenschappelijk te bewijzen?
Zo niet, is daar dan een andere uitleg voor?
Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat me niet zo zeer over helende resultaten, maar om het vreemde bewegen van het lichaam zoals : Tijdens Quantum-Touch sessies gaan de meeste mensen "bewegen'. Deze bewegingen kunnen zich op allerlei manieren manifesteren;
van lokaal of volledig trillen tot zwaaien met de armen,
van wiegen of draaien met de heupen tot stilstaand wandelen,
van voorover en achterover wiegen/buigen tot heen en weer wiegen
en zo kunnen we door blijven gaan...
Dit doet het lichaam geheel uit zichzelf en laat ons op deze wijze veel over de "heler" zien.
Toegevoegd na 1 dag:
Er is me veel duidelijk geworden, met jullie antwoorden en reacties, waarvoor dank.
Maar het echte antwoord heb ik niet gekregen, helaas.
Ook die bewegingen zouden te verklaren zijn door de suggestie / door wat deze behandeling doet met de geest van de mens, toch?
Wat me zo enorm fascineert, er komen hier regelmatig mensen van heel jong tot heel oud, die van niets weten, dus geen enkele voorkennis hebben en die gaan ook 'bewegen' en dan niet zo maar een beetje, maar vallen vaak bijna om zo heftig.
In 90 % van al die gevallen is er een beweging van heen en weer, maar deze mensen kunnen dit niet van elkaar weten, het zijn allemaal vreemde van elkaar.
Dus kan suggestie hier nauwelijks een rol spelen.
Nu dacht ik tot op heden dat het te maken had met de vortex Maar op andere plekken b.v. gewoon in huis, zie ik nu het zelfde gebeuren.
.
Ik wil met mijn vraag uitsluiten dat er een ander verklaring voor is, dit alles naar aanleiding van een bijzonder sessie gisteren, waar zo veel mocht gebeuren.
Indien de beweging al is begonnen, en je geeft je je daar helemaal aan over, wordt het soms enorm versterkt, soms zo sterk, dat je nog amper er van los kan komen.
Ook dit gebeurde gisteren, moest de vrouw gewoon ' terug' halen.
Ik heb net even gekeken op je site en dat kan iedereen. Dus je wéét niet, of mensen helemaal niks weten tevoren en geen voorkennis hebben. Daarbij kan mond op mond reclame ook heel veel doen en ook dat hoeft jou niet bekend te zijn.
Het gevoel bewogen te worden ken ik ook, hier thuis, gewoon op een eigen stoel.... ik ga er vanuit, dat ik het toch echt onbewust zelf doe. Maar zeker weten doe ik dat niet. Kunnen die mensen dat bewegen trouwens stoppen als ze dat willen?
Verbaas me er wel eens over hoor, gaan ze met een wildvreemde man ( met baard) die donkere grot in en dan zit hij ook nog aan ze.
Die vrouw van gisteren, zat helemaal in het leven vast, had veel lichamelijke klachten, veel pijn en stress, kon zo niet meer verder.
Omdat ze zelf spiritueel was en er dus in geloofde, typte ze, in pure wanhoop, (op haar werk) op haar computer...HULP VAN BOVEN.......
Direct stond ik daar boven aan het rijtje op Google.!!!
Ze belde, ik had tijd en de volgende dag was ze bij me.
Onvoorstelbaar wat er toen allemaal gebeurde, ze ging zonder stress en pijn naar huis ( Utrecht).
Ook een klas schoolkinderen en zelfs zeer jonge kinderen kijken niet op mijn site.
De meeste mensen kunnen het niet stoppen, soms komt er iemand anders de grot binnen, dan zie je ze schrikken, maar gaan gewoon weer verder.
ook de mensen die binnenkomen zie he schrikken, ziet er ook eng uit.
Het lijkt op een soort van programma dat afgewerkt moet worden, ook te vroeg gaan zitten werkt vaak niet, want ze komen niet van hun plaats af.
Je kunt dan geen voet meer optillen.
Is er nog nooit iemand geweest die een enorme paniekaanval kreeg?
Dit gaat vaak gepaard met een druk op de borst, ademnood, hevige transpiratie, hartkloppingen en daarom dus paniek.
Als het er uit is, komt de rust weer terug in lichaam en geest.
En gaat men zich rustig en blij voelen. Mensen met angststoornissen, reageren ongeveer net als mensen zonder deze stoornissen, heb geen ervaringen dat het anders verliep.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.