Ouders weigeren ''Ja'' te zeggen op metalkleding kind ondanks alle argumenten die het kind geeft. Redelijk/onredelijk?
Ik heb laatst een vraag gesteld die luidt: ''Geloof ouders ten koste kleding kind?''
Ik heb veel geprobeert wat mensen zeiden. Toch blijven mijn ouders nee zeggen op metalkleding. Ik wil voornamelijk kleding van Children Of Bodom, die hebben de Reaper (haalt je op als je overlijdt) als logo. Hij bestaat niet, maar mijn ouders zijn christelijk en mijn moeder gelooft ineens dat de Reaper een soort van demoon is.
(ZIE 1E REACTIE VOOR MEER UITLEG).
Toegevoegd na 1 dag:
In de reactie dus alle argumenten die ik heb geprobeert. Er zit meer achter.
Mijn ouders zijn christenen, week na week moest ik mee naar de kerk. Sinds mijn 8e/9e vond ik de kerk al niet leuk, maar ik moest toch week na week mee tot iets na mijn 14e. Het christendom hoort juist mooi te zijn, maar door de jaren heen is het christendom wat anti gaan werken op mij. Ik hoef nu niet meer mee naar de kerk, alleen ik wordt er nog wel dagelijks mee geconfronteert thuis, dat heb ik wel geaccepteert. Maar het is moeilijk om het geloof van mijn ouders te respecteren door het verleden dus. Door het geloof van mijn ouders mag ik dus ook geen metal kleding, ja het ligt echt aan het geloof, dat zei mijn moeder zelf. Ik kan alleen hun geloof respecteren, zolang het maar niet ten koste gaat van mij. Niet dat ik een satanist wil zijn, maar door het verleden etc is het heel moeilijk te respecteren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.