mag samenscholing in de hal van de flat? zie toelichting
In mijn flat hebben ze een ruimte gebouwd waar de mensen van de flat kunnen kaarten biljarten koffie drinken etc. Er komen nu ook steeds meer jonge mensen in de flat.
Echter en zijn een aantal oude mensen die kennelijk graag in de hal zitten op het bankje en zich dan overal mee gaan bemoeien en commentaar leveren als je er lang loopt. Er komen nog wel eens pakjes voor mij en nu heeft een van die oude kerels dat aangenomen toen ik niet thuis was. Ik zag dat het op 50 afgeleverd was. Daar aangebeld en meneer had het pakje opengemaakt en ook de factuur. Ik ben zo weggelopen met het pakje en de huismeester gewaarschuwd. Die zegt dat er geen grond is om de mensen daar in die hal weg te bonjouren. Nog even en ik val uit of ze niks anders te doen hebben. Zo boos was ik vanwege dat pakje. Er zaten schoenen in en de volgende dag begonnen ze meteen over mn schoenen toen ik er langs liep. Ik zei niks en ben meteen een briefje gaan maken met gelieve GEEN pakjes bij anderen hier af te leveren. Demonstratie met dat briefje langs ze heen en opgehangen bij mijn bel. Dat zullen ze wel gevoeld hebben.
Hij zegt dat ze zich vervelen. Lekker dan.
Is het waar wat de huismeester zegt en dat ie ze daar niet weg kan bonjouren? Dat daar geen wettelijke grond voor is Er is toch een praatruimte speciaal voor zulke mensen?Maar daar gaan ze niet heen zegt de huismeester.
Gonna
Dan haal je zelf het pakketje op bij het postkantoor. De eigenaar (verhuurder/woningcorporatie of Vereniging van Eigenaren) kan regels stellen aan het gebruik van algemene ruimten. Als ik het voor het zeggen had dan zou ik zo'n zootje bejaarden niet bij (of in) de entree van mijn flat willen hebben. Dat zijn gewoon 'hangouderen' die zich stierlijk vervelen...
Ik wist niet eens dat dat kon. vr gr
Gonna
http://www.bobshop.nl/klantenservice/afhalen/pakjegemak/1101
Belachelijk en voor mij reden om het ook niet meer te doen, want normaal worden de meeste producten gratis thuisbezorgd.
Geen idee of andere webshops die Pak-je-gemak aanbieden daar ook kosten voor rekenen. En anders blijft er toch maar één ding over: met buren afspreken dat het daar wordt bezorgd. Groetjes, Pieter
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.