Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Mag wel een dun laagje vet opzitten, maar het geheel moet lekker gespierd zijn. Zonder rimpels, lellebellen en putjes en pukkels. En het moet vooral niet hangen. Zoiets :-)

Toegevoegd na 12 minuten:
Zoiets dus:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja inderdaad!! anders zou het een blubberkont zijn;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is het beeld van de reclamejongens en om dat kontje te krijgen moet je hun producten kopen...

Ik zeg je een strak kontje heb je nodig op de dag dat je trouwt, want het bepaalt de man/vrouw aan de haak te slaan, maar daarna, na de eerste trouwdag is dat strakke helemaal niet meer nodig... En dat zie je ook, nadat ze getrouwd zijn, ZIEN de twee partners er ook getrouwd uit... Weg strakke kontje, weg stralende blik...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja mooi gevormd en door de kleding wijze geaccentueerd.!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een stak kontje is:geen hangkont of geen platte kont maar een mooie gevormde kont.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuke vraag!
Volgens mij is een strakke kont bij dames: ronde billen die niet uitdijen, en niet flubberen, dus enigszins gespierd, maar wel rond van vorm zijn.
Bij heren is een strakke kont volgens mij billen die goed in de broek zitten.....hahahaa wat is dat nu weer? IN elk geval niet dat de broek afzakt omdat er geen "vulling"inzit, maar t moet ook weer niet blubberen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing