Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik wel slapen met muziek keihard aan en niet als het stil is?

Ik slaap meestal slecht zonder muziek aan als ik in slaap val,, maar als ik mijn muziek zo hard mogelijk aan zet, en dat is best hard, vollop trance draai met veel bass dan ga ik op bed liggen en val zo in slaap :O

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik draai ook regelmatig (trance)muziek voor het slapen gaan. Ik denk dat dat komt omdat je je dan beter ontspant wat er weer voor zorgt dat je makkelijker slaapt. Echter als het stil is, dan ga je misschien te veel focussen op het slapen gaan waardoor je niet ontspant en daardoor lastiger wordt om te slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan is dat een slechte gewoonte... Onze oudste heeft dat ook... Wij lieten de stofzuiger draaien op zijn kamer en dan viel hij in slaap...

Dus het is niets meer dan een (slechte) gewoonte...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet ik, maar is wel een hele hoop herrie even... en dan sliep hij meteen...
Rieneke1
15 jaar geleden
plusje voor de lach :)
Dan worden je sensoren zoveel belast dat ze de geest geven en daarmee val je in slaap...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed,dat de muziek je in een soort trance brengt. Maar ik hoop wel dat je geen buren uit de slaap houdt.
Die waarderen dat meestal niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar heb je je zelf aangewend. Waarschijnlijk stop je hiermee je denken door de muziek te luisteren.
Ontwennings verschijnselen dus..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heb ik ook erg vaak, bij mij is het zodat ik de piep in mijn oren niet meer hoor. Die kan je ook wakker houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij vindt dit een prettige ervaring om in slaap te vallen.De geluiden geven jou rust. Bij mij is het andersom ik moet echt stilte om me heen hebben. Je hebt mensen die bijvoorbeeld in het licht kunnen slapen ,bij mij moet het echt donker zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image