Hoe kan ik anoniem handelen met een huisarts ?
Ik ben een jongen van 18 en ik heb wat medische problemen waarmee ik naar de huisarts wil. Alleen er zijn een aantal dingen. Ik ga nooit naar de huisarts, een paar jaar geleden een keer voor die griepprik die iedereen moest hebben. Niet voor een afspraak ofzo.
Ik woon nog thuis, mijn moeder is heel erg bemoeizuchtig en houdt alles in de gaten. Ik wil niet dat zij ooit er achter komt dat ik naar de huisarts ben geweest, en niemand eigenlijk. Het is voor iets wat echt geheim moet blijven. Heeft de huisarts een geheimhoudingplicht. Ik ben vooral met mn moeder bang, dat er brieven ofzo iets thuis gaan komen die ze gaat openen.
Ook heb ik uberhaubt geen zin om naar deze huisarts te gaan, omdat ik het idee heb dat mijn moeder al teveel rare dingen heeft lopen roddelen tegen hem, en het over mij heeft gehad met hem. MOET ik met deze huisarts handelen?
Is het mogelijk om met een andere huisarts/dokter een afspraak te maken, via internet/telefoon, anoniem, totaal geheim, zonder dat mn moeder er ooit achter komt. Ik zit al een tijd met dit probleem en heb het altijd uitgesteld totdat ik op mezelf zou gaan wonen ivm met mn moeder. maar ik wil nu gewoon zsm contact met een arts.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.