Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook vrouwen die op dikke mannen vallen?

Omgekeerd weet ik het wel maar niet van vrouwen .

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik bedoel ook zijn er vrouwelijke feeders?ik heb er nog nooit van gehoord.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een feeder vind ik wel iets anders dan iemand die gewoon op een dik persoon valt (man of vrouw). Een feeder is iets extreems. Waarom zouden er geen vrouwelijke exemplaren van zijn? Omdat het niet zo in de media is geweest nog en we er niet zoveel vanaf weten, wil niet zeggen dat ze niet bestaan.

En natuurlijk zijn er vrouwen die op dikke mannen vallen. Smaken verschillen gelukkig heel erg. Ik heb mijn man eerst meegemaakt als strak gespierd, maar ook met behoorlijk bol koppie en een aardige bolle " knuffelbuik". Toen vond ik hem net zo lekker en lief als nu hij weer strak gespierd is. Je kan op het eerste oog op een bepaald type vallen, maar het komt toch aan op de binnenkant uiteindelijk. Je blijft namelijk aan de buitenkant ook niet altijd hetzelfde als toen je 20 was. Als je geen Patricia Paay heet tenminste ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Zijn alle dikke mannen single?
Het antwoord is hetzelfde als bij de vraag of er mannen op dikke vrouwen vallen.
Ja dus, want smaken verschillen en aantrekkingskracht ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij zijn meer vrouwen 'in' voor een gemoedelijke, relativerende levensgenietende teddybeer, dan voor een streep in het landschap die 23 uur per etmaal in de fitness-studio te vinden is, en vooral zichzelf errug serieus neemt.
Maar ik kan me vergissen, hoor, misschien vinden de meeste vrouwen een aangeklede kleerhanger-met-sixpack wel het absolute einde....
Alleen van vrouwelijke feeders heb ik nog nooit gehoord, en ik denk niet, dat veel vrouwen witheet uitslaan bij het idee te 'slipperen' met een japanse sumo-worstelaar....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+Helemaal waar!
Ja hoor.
Mollige mannen zijn sexyer dan magere exemplaren", dat beweert journaliste Samantha Wostear van The Sun. Ze vindt dat dikke mannen de ideale partners zijn. "Ze zijn met belangrijkere dingen bezig dan met hun gewicht en zijn grappig, charmant en interessant."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee er zijn geen vrouwen die op dikke mannen vallen, er zijn wel dikke mannen die op vrouwen vallen, maar dan wel alles letterlijk nemen...

Mijn vrouw is zo´n feeder, maar ik stop op tijd met eten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk. Schoonheid zit van binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor, ik heb zelf een stevige man en hij is reuze lief, aardig, romantisch en wat al dan meer.
Ik heb liever een wat gevuldere man.... staat ook beter naast mij, een gevuldere vrouw :)
Vind het mooier, aantrekkelijker...
maar goed, wat is dik? Echt moddervet, waggelend door het leven vind ik ook niet mooi, bij zo'n persoon zou ik puur op de binnenkant vallen. Maar een man mag best een buikje hebben hoor... lekker om tegenaan te liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja mijn moeder is dun en mijn vader dik maar je kent het gezegde dikke mensen zijn gezelig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image