Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er manieren om de nagels van je handen minder snel te laten groeien!

Ik bijt ze altijd helemaal af want ik hou niet van lange nagels maar een week later zijn ze al weer lang! Hoe stop ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
906

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er is maar één manier om de nagels minder snel te laten groeien en dat is stoppen met ademen.
Ik vermoed dat dat niet is wat je wilt ;-)

Dus je kan een keuze maken, ze afbijten als ze langer worden of ze afvijlen als ze langer worden.
Gewoon altijd een (kartonnen) vijltje in je zak bij je hebben zodat je, nét voor je je nagels af wilt gaan bijten, je vijltje bij de hand hebt en kan vijlen.

Je naam is wel treffend gekozen trouwens ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Zo ben ik ook met nagelbijten gestopt. Koste me een jaar, maar nu heb ik steeds mooie nagels, en stoor ik me ook niet meer als ze lang zijn. Byte X en al die troep werkt niet. Ben nu net 2 jaar met nagelbijten gestopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kun je een kartonnen vijltje kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort, ik ben ook ooit op die manier gestopt. Bij mij hielpen al die byt x etc ook helemaal niet.
Ik ben nu 36 jaar van mijn nagelbijten af ;-)) Mariejose, die kan je gewoon bij de drogist kopen. Ze zijn beter voor je nagels dan de metalen vijlen, die beschadigen de nagel te veel.
't Is ook het beste om niet met de vijl heen en weer te vijlen maar van de buitenkant van de nagel naar het midden, dan de vijl optillen en weer van de buitenkant naar het midden. Eenrichtingsverkeer is dus het beste met nagels ;-)
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf tegenwoordig een glasvijl, maar die zijn duur. Schijnt de beste vijl te zijn voor je nagels. Koste €15,-

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding