Wat moet ik doen? Ik hoor dat mijn buurvrouw wordt mishandeld door haar man, maar ik zie het niet, het gebeurt vaak in de schuur.
Onze buren wonen al een paar jaar naast ons, Turkse mensen die begeleid wonen. We hebben geen contact met ze, hun nederlans is ook slecht. Ze hebben vaak ruzie, en we horen dat zij dan ook mishandeld wordt. (mond wordt gesnoerd, ze hapt naar adem, ze wordt tegen alles aangeduwd) Nou zijn wij echt geen mensen die snel zeuren of de politie bellen. (want ja, wat heb je aan de politie als deze zegt dat je het eerst moet aantonen dat ze wordt mishandeld, hoe doe je dat?) ze hebben een zoontje van 2 jaar, deze horen we dan ook altijd op de achtergrond huilen. (hij wordt wel goed verzorgt maar als je hoort hoe ze af en toe naar hem schreeuwen..) we weten gewoon niet wat we moeten doen, we worden er ook heel erg moe van. is er geen andere instelling bij wie we dit kunnen melden? we willen eigenlijk hun begeleid wonen, instelling inlichten maar dit mag de woningbouw niet vrijgeven welke instelling deze is... iemand tips ?????
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.