Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor tattoo is mooi om te hebben voor een vrouw?,op welke plek laat je die dan zetten?

En wat kan absoluut niet!!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb jij er 1?zo ja wat en waar?
Zo nee Waarom niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (20)

Persoonlijk zeg ik : geen. Tattoos vind ik, ondanks dat ze ernstig in de mode zijn, nog steeds iets uit.....bepaalde kringen zeg maar. Hoewel ik best veel getaoeerde mensen ken die daar helemaal niet thuishoren, maar zich er door dat plaatje toch mee hebben geassocieerd. Brrrr.

Wat je in elk geval NIET moet doen is zo'n versierde pijl op je onderrug, met of zonder 'enter here' eronder. VOor ene strakke jonge meid misschien nog wel spannend, maar als je veertig bent loop je er echt mee voor joker. Dat zal niet iedereen leuk vinden om te horen, maar da's nog wel een veel gehoorde gedachte.

Een klein beschaafd dingetje op de borst of bovenarm, vooral als het een bepaalde betekenis heeft voor de draagster kan er nog wel mee door, mits hij onder alle omstandigheden (ook bij heel warm weer) goed te bedekken is als dat nodig is voor je werk ofzo.

Realiseer je wel dat je er nooit meer vanaf komt, en dat je het op je zestigste wellicht helemaal niet zo mooi meer vindt......plakplaatjes zijn ook leuk.

Toegevoegd na 32 seconden:
Dat en waarom ik er geen heb lijkt me duidelijk.
Het heeft me twintig jaar maar ene haartje gescheeld, maar daar ben ik nog elke dag dankbaar om.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+Helemaal mee eens.
Dat is heel persoonlijk. Ik ken vrouwen die hun hele bovenarmen onder de tattoos hebben, ik hou daar dus niet van. Ook tattoos in de nek of hals heb ik niks mee. Ik vind een kleine tattoo op de enkel heel mooi, en op de schouder ook. Heb zelf een bloem op mijn rechterschouderblad, gewoon zwart. Ik hou dan ook niet van gekleurde tattoos, ook weer persoonlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat niet zoiets als een mooie tattoo... Over smaak valt namelijk niet te twisten, maar een mooie tattoo bestaat niet... Je kunt een tattoo mooi vinden of lelijk vinden, maar intrinsiek mooi is die nooit...

Ik laat geen zaken aan mijn lijf doen die onomkeerbaar zijn, er gebeuren al zo veel onomkeerbare zaken aan mijn lichaam dat dat al meer dan voldoende is, daar hoef ik niet nog eens vrijwillig aan bij te dragen...

Alles wat NIET natuurlijk is, vind ik lelijk... En alles wat mooi is, is natuurlijk in mijn beleving...

En alles wat natuurlijk is, is al mooi, zonder dat ik daar iets aan toe hoef te voegen of vanaf moet halen...

Het is zo het is, en dat is al zo... Daar hoef ik niets aan te doen, heerlijk toch, ALLES...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het staat je of het staat je niet. Ik heb zelf een redelijk kleine ongeveer 5 cm in mn lies. Een tribal met een roze hart er in. Niet iedereen hoeft het te zien. Het moet niet te opzichtig zijn vind ik zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kleine tattoo vind ik mooi voor een vrouw. Een roosje of iets heel aparts dat te maken heeft met haar kinderen, moeder oid. Ikzelf heb er (nog) geen. Totdat ik het juiste ontwerp heb gevonden (en de beste plek om 'm te laten zetten) blijf ik nog even twijfelen ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkele. Ik heb er geen. Wie kiest vrijwillig voor pijn lijden en een levenslange brandmerking? Ieder staat natuurlijk vrij om een tattoo te laten zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die FRR;

Voor mij hoeft het helemaal niet, tattoos bij vrouwen. Soms zie je nog wel eens foto's van mooie jonge vrouwen met een prachtig lichaam waarop een subtiele tattoo nog wel sierlijk kan staan, maar ik kan dan de gedachte al niet onderdrukken hoe misplaatst dat zal zijn als de vrouw niet meer zo mooi en jong en haar lijf niet meer zo spannend is. Zelfde geldt wat mij betreft voor piercings (op bescheiden oorbellen na) en andere 'versieringen' van het lichaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een hoop negatieve reacties :( Een tattoo kan een mooi sieraad zijn mits hij goed is gezet. Persoonlijk vind ik het mooi om diezelfde minimalistisch stijl aan te houden. Een tattoo in de nek bv vind ik not done. Maar er is niets op tegen om je bovenarm, over je enkel enz een bescheiden tattoo te laten zetten.

Mocht je zelf overwegen om er eentje te laten zetten. Informeer vooraf wat de kunstenaar kan zetten. Ga ook niet voor de goedkoopste want dat is vaak duur koop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen tattoo, maar heb er wel over gedacht, en misschien neem ik er nog wel eens één.

Wat ik in ieder geval niet zou doen, is zo'n aarsgewei. Het is al eerder gezegd, maar toch nog maar eens: die staan alleen leuk bij jonge meisjes. En jonge meisjes worden vanzelf oudere vrouwen.

Waar je verder als vrouw rekening mee moet houden, is dat je lichaam tijdens je leven meer kan veranderen dan dat van een man. Bijvoorbeeld als je zwanger raakt (zelfs als je nu geen kinderen wilt, het kán altijd dat je dat later wel wilt), maar ook omdat delen van ons lichaam gevoeliger zijn voor zwaartekracht. Buik (zo'n tribal rond de navel bijvoorbeeld) en borsten/decolleté zijn dus geen handige plek voor een tattoo. Plekken als schouderblad en enkel zijn wat minder gevoelig voor verandering.

Als ik nog eens voor een tattoo zou gaan, wordt het waarschijnlijk een kleintje op de enkel. Wat betreft wat mooi is: dat is echt een kwestie van smaak. Zelf hou ik in ieder geval meer van ontwerpen die in één of hooguit twee kleuren zijn uitgevoerd dan van hele groen/blauw/rode kleurexplosies.

Een ontwerp in één kleur is ook beter houdbaar, omdat niet alle kleuren met dezelfde snelheid vervagen. Dat hoeft niet erg te zijn, maar het betekent wel dat je eerder terug naar de tattoo shop zal moeten om het bij te laten werken, anders ziet het er vooral mislukt uit.

Hou er wel rekening mee dat hoe realistischer het ontwerp, hoe meer het te lijden heeft van veranderingen aan je lichaam naarmate je ouder wordt. Een tribal die een beetje van vorm verandert, is niet zo'n ramp, maar een gezicht wordt een rare grimas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whaaaha, een aarsgewei... die kende ik nog niet! Wat een bak zeg...+1 (ook voor je antwoord.)
ik heb een kleine niet ingekleurde heggewinde op m'n bovenarm.
de heggewinde is een plantje wat bijna niet uit te roeien is.
na een zeer moeizame relatie, waar ik bijna aan onderdoor ben gegaan, heb ik 'm laten zetten, als
symbool voor mijn innerlijke veerkracht.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden
ik heb een roosje op mijn linkerbovenarm (een stommiteit van 23 jaar geleden)Wat ik mooi vindt is de tattoo van Pamela Anderson die rand prikkeldraad op haar bovenarm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind tattoos's leuk of 'mooi' als er een speciale betekenis achter zit. Maar ik houd niet van hele grote afbeeldingen, wel van teksten. Ik vind persoonlijk de voeten en de rug mooie plaatsen om een tattoo te laten zetten. Ik heb zelf nog geen tattoo, maar die komt er binnenkort wel. Ik ben er na 8 jaar eindelijk uit wat ik wil. Het wordt een Hebreeuwse zin op mijn ruggewervel. Hij begint niet in mijn nek, maar iets lager zodat hij goed te bedekken is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of iemand een tattoo mooi vind of niet is geheel persoonlijk. Ik heb 2 kleine tattoo's, 1 teken op mijn enkel (initialen van mijn verstandelijk gehandicapte broertje die erg belangrijk is voor mij, om te laten zien dat ik er altijd voor hem zal zijn) Zelf ontworpen initiaal, lijkt op een chinees teken.
Ook heb ik een vredesduifje op mijn borst (decoletté) Het duifje is voor mij belangrijk.... dicht bij mijn hart laten zetten en niemand die het verder ziet normaal gesproken.

Ik zou als vrouw geen opzichtige tattoo laten zetten, je uiterlijk is toch een beetje een visitekaartje en je kunt er ook op worden afgewezen qua baan. Ik hou zelf meer van een kleine, persoonlijke tattoo met een verhaal.

De plaatsen voor een vrouw die ik mooi vind: achter op de schouder, op de borst(decoletté), op de enkel of op je onderbuik (net boven je heup)

Hier mijn duifje:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, wat een lieve tattoo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tnx.... je moet er van houden :) de artiest vond het een belachelijke tattoo en had veel mooiere ontwerpen, ik wilde echter deze perse, omdat'tie als symbool iets voor me betekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind hem ook heel mooi en ik vind het geweldig dat je hem laat zien +1
Ik heb zelf 4 tattoos. 3 kleintjes en een paar maanden geleden een grote op mijn arm dus.... heb een japanse half sleeve en is erg vrouwelijk door de japanse pioenrozen en de kleuren. krijg alleen maar positieve reacties ! wat ik niet mooi vind is bij een vrouw een tattoo in de nek of onder armen maar ja ieder zijn ding he? ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen tattoo, en ik wil het ook niet.
Het is iets wat je niet meer terug kunt draaien, ja of door laser ofzoiets dergelijks.

Als ik zin heb om mijzelf te versieren, doe ik dat met gekleurde henna.
Dit heb je in diverse kleuren.
Dit kan je dan met behulp van een spuit, op het gewenste lichaamsdeel erop spuiten, laten drogen, en voila je hebt een mooie tatto, die vanzelf weer verdwijnt.

Meestal kies ik dan voor sierlijke lijnen, gecombineerd met bloemetjes ofzo.
Meestal begin ik de lijn vanaf mijn voet, tot 15 cm boven de enkels.

Op je hand is ook leuk, vanaf je wijsvinger tot aan je pols ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel: http://www.hln.be/static/FOTO/pe/17/3/13/large_451438.jpg
niet:
http://i307.photobucket.com/albums/nn305/little_bee_bucket/blog%20images/eccentric_tattoo_art.jpg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet er geen naam bij zou ik zeggen. En niet te klein want dat kan snel op een vlek lijken. Ook de lijnen niet te dicht op een.
Ik zou geen woorden in een alfabet of taal nemen die je niet verstaat (zou best iets negatiefs voor jou kunnen betekenen).
Ik vind zo'n versiering onder aan de rug mooi staan. Ook een enkelbandje is leuk. De bovenarm of gezicht vind ik niet zo leuk staan. Ik vind dat je nog moet kunnen solliciteren waar je wilt en jezelf niet moet belemmeren een t-shirt te dragen in een omgeving waar een tattoo zou kunnen storen.
Ik vind niet dat een tattoo bij 'bepaalde typen' hoort. Het is al eeuwen traditie bij vele volkeren.
Bij tattoo winkels zijn zoveel voorbeelden, er is vast een die je mooi vindt. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kleine tattoo op je enkel is wel leuk, bijvoorbeel van een aardbei (net als Katy Perry). Mijn zus heeft het wel eens over een simpel sterretje op je pols.
Kortom, een kleine tattoo op een normale plek (niet op je bil of je borst) is wel schattig en heeft wel iets kenmerkends.
Wat ik echt niet vind kunnen eerlijk gezegd, maar wat ik wel begrijp is een plaatje dat ik ooit heb gezien. Eerst zag je een plaatje van een litteken van iemand, in de vorm van een string ongeveer, als gevolg van een operatie en op het tweede plaatje was dit litteken bedekt door een tattoo in de vorm van een string (het was een tattoo van een rozenkrans) ik vond dat eigenlijk niet zo mooi, maar het lag er aan hoe het in beeld was gebracht, maar ik begrijp ook wel dat je dat liever wil dan een litteken.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ik zou overigens zelf nooit een tattoo nemen, omdat het toch iets aggressiefs uitstraalt in mijn ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
butterfly-back-tattoo-design.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind geen enkele tattoo mooi, man noch vrouw.
Je hebt nog steeds van die plakplaatjes bij kauwgom, kies dat dan maar, dat is zo weer weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding