Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mexicaanse griep ?

Heb me maandag in laten inenten tegen mexicaanse griep en woensdag had ik vreselijke griepverschijnselen. Oa koorts diaree hoofdpijn steenkoud en spierpijn

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Meld het bij de bijwerkingen van de griepprik en meld het ook bij jou huisarts. Er wordt gezegd dat er geen of nauwelijks bijwerking zijn, geloof jij dat nog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jaha dat zijn de bijwerkingen gaat over met 2,3 dagen als het goed is
was dar de eerste?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inmiddels is het zaterdag, dus hoe is het nu?
Als het alleen woensdag was, is het heel normaal, als je het nu nog hebt, dan ben je ziek, en was het een noodlottig toeval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij bent een pechvogel.!!!!!!!
Je had al een buikgriep onder de leden en nu lijkt het dat de griepprik de schuldige is.
Nee hoor, maak je geen zorgen dit is echt toeval.
Beterschap..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk het wel, een griepprik is een dood virus, daar kan een dergelijke reactie niet van komen.
Je hebt het gewoon flink te pakken. Lekkere warme kruik en een paracetamol en rustig uitzieken.
ik lees dat het je 2e prik was
ik heb het ook gehad na mn 2 e prik donderdag laten zetten wat spierpijn en verstopte neus en zondag as ik ziek tot gisteren toe nu gaat get al wel weer
mar vraag me af of het van de prik kwam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spierpijn: Dat krijg je altijd na een prik.
Hoofdpijn: ?
Steenkoud: Energiegebrek.
Diaree en koorts: ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image