Bang voor de tandarts, wat nu?
Vroeger was ik nooit bang. zins ik 1 keer naar de kaakchirurg ben geweest, ben ik schijtsbenauwd, en niet een klein beetje.
een paar week geleden moest ik ook, de hele dag ging het goed, helemaal geen stress, toen ik het gebouwtje in liep en in de wachtkamer ging zitten, raakte ik in paniek, ik huilde en begon te hyperventileren.
2 juli, moet ik weer wat ik heb een gaatje, ik ben van plan valeriaan te gebruiken van tevoren. maar niet voor altijd. ik wil gewoon van mijn angst af! De tandarts zelf is hardstikke aardig, daar ben ik daarom ook niet bang voor, ik ben vooral bang voor de prikjes die ze je geven voor verdoving, en het geluid van het boren in je tanden en kiezen.
als ik buiten iemand hoor die met 1 of ander machine zijn heggetje bewerkt, raak ik al helemaal ik paniek, omdat het geluid erop lijkt.
Hoe kom ik toch van mijn angst af!!
Toegevoegd na 9 minuten:
de angst ontstond nadat ik naar de kaakchirurg was geweest, daar moest ik heen omdat ik een stukje tandvlees tussen mijn 2 voorste tanden had, dat moest weg worden gehaald, en later nog een keer voor de beugel want 1 van mijn tanden wilde niet naar beneden komen na de melk tand eruit was getrokken. de kaakchirurg deed mij met de verdovings prikken erg zeer, omdat ie ze er nogal ruw inprikte, hij maakte een haastige indruk.
daarom ben ik bang voor de prikken geworden
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.