Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen uitslag op de penis?

Ik heb rode puistjes op mijn penis en het brandt soms een beetje, wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Misschien heb je een soa, het zijn kenmerken van een Soa.
Je kan denk het best een testje laten doen, bloedprikken en urine afnemen, en als je niks heb gwn een afspraak maken bij de Huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit seks gehad
Als je niet weet wat het is dan kun je er het beste zelf helemaal niks aan doen zodat het niet erger wordt! Wat je wel kunt doen is zo snel mogelijk een afspraak met je huisarts maken, is helemaal niet vreemd ofzo hoor, de dokter is wel wat gewend!
Veel sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan je nickname te zien ben je 15?
de kans dat het een soa is kan je zelf het beste inschatten, maar vooralsnog ga ik daar niet vanuit.
mogelijk masturbeer je veel?
ik zou sowieso je penis even rust gunnen wat dat betreft.
ook een dun laagje uierzalf (geen creme) kan het helingsproces bevorderen.
als je er echter last van blijft houden, of het verergert, dan zal je toch de gang naar de huisarts moeten maken.
die zal er overigens niet van opkijken.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 15 ja, en waar zou ik die uierzalf dan kunnen halen?
Rieneke1
12 jaar geleden
gewoon, bij het kruidvat of een andere drogist.
het werkt ook licht ontsmettend.
en niet met zeep wassen he, gewoon goed spoelen met water is het beste.
succes, hoop dat je er gauw vanaf bent!
Na het wassen Nestosyl erop, hersteld de huid en haalt jeuk en het branderige gevoel weg, te koop bij de drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als jke zomaar uit het neits een branderig huid en puistjes op je geslachtsdeel hebt zou ik nergens mee experimenteren of smeren, maar direct contact opnemen met de huisarts. Het kan een infectie zijn en dan krijg je gewoon antibiotica of een zalfje o.i.d. het is vrij normaal als je met jouw leeftijd dit soort dingen krijgt, althans de dr zal niet vreemd reageren. maar dan weet je wel direct dat hij zorgt dat het geneest. Noot te lang wachten bij evt. Soa's daar kunnen weer gevolgen van komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal een uitslag zijn van de warmte, misschien moet je eens proberen een niet te strakke onderbroek aan te trekken.
En het zou zo maar kunnen dat het ook uitslag kan zijn van een beetje urine,als je hebt geplast zorg er in iedergeval voor dat jij je fluit goed droog maakt met een stukje wc papier,want urine kan behoorlijke uitslag geven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer het een weekje uit,en anders naar de dokter.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding