Vanaf februari last van hartkloppingen, hartfilmpje was dit te zien, uitslag Ventriculaire Extra Systole,nog steeds elke dag last, wat doe ik hieraan?
Dokter denkt dat het door spanningen komt, kan zeer goed.
Ook vaak een soort trillend gevoel in bovenbuik net onder mijn ribben. Komt van binnenuit. Vaak gaat mijn hart 's nachts ook zomaar heel snel tekeer dat ik er wakker van wordt. Ik wil hier graag vanaf. Enig idee wat ik hier aan kan doen. Spanningen verminderen natuurlijk maar dit lukt me niet goed. Tijdens een vakantie is het begonnen en kreeg toen ook 's nachts van soort stuiptrekkingen in mijn benen, die kon ik niet meer stilhouden en trilde vanzelf.
Volgens de dokter kan deze soort harkloppingen niet kwaad maar toch is het lastig. Het gaat eigenlijk de hele dag door vanaf februari al, vind het toch best lang. Vaak heb ik ook bevende benen in bed. Heb ook last van spataderen, kan het 1 met het andere te maken hebben? Lijkt ook te maken hebben met dat ik me niet goed kan uiten en dat ik het opkrop maar kan dat zo erg zijn dat je er hartkloppingen van kan krijgen?
Toegevoegd na 7 minuten:
Betablokkers heb ik gekregen maar daar kon ik niet tegen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.