Hoe kan ik zo vaak 'door mijn rug' gaan, en kan dit gevolgen hebben op lange termijn?
Ik ga wel minstens om de paar maanden een keer 'door mijn rug'. Dit kan komen door inspanning (zoals gisteren met de stoep vegen), maar soms ook gewoon wanneer ik bijv. wat onder uit het aanrechtkastje wil pakken.
Het 'knapt' dan echt onder in mijn rug, ik heb het gevoel in mijn wervel. De eerste 10-15 minuten sta ik dan ook compleet vast en kan ervan uitgaan dat ik de eerste week à twee weken haast niets meer kan.
De huisarts zegt aldoor dat ik maar paracetamol moet nemen en dat het vanzelf weer over moet gaan. Dat doet het ook wel op den duur, maar het gebeurt wel steeds weer, en ik ben dan zo weer een week of wat uit de running.
Hoe zou dit kunnen, en is hier nu echt verder niks aan te doen? Ik ben ook bang dat het steeds erger gaat worden.
Toegevoegd na 6 dagen:
Voor sluiting van de vraag: Ik kan op zo'n korte termijn geen Beste antwoord geven want ik zal het toch eerst moeten uitproberen om te weten wat het beste was. Maar elk goed idee en tip een +.