Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Een wekker met licht zorgt ervoor dat je langzaam wakker wordt. Van nature wordt je lichaam "wakker" als het licht wordt. Als de wekker echt af gaat schrik je dan niet zo. Je kan daarvoor ook een plezierig geluidje uit kiezen i.p.v. zo'n nare zoemer. Bij mij heeft het heel goed geholpen. Ik ben nu gewoon echt wakker als ik om 6.00 uur op moet staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die wekker heel duur ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel ik vond dit het beste antwoord de persoon die dit een duim omlaag heeft snep ik niet dankje

Andere antwoorden (6)

Elke nacht 8 uurtjes slapen en je lichaam is fit genoeg. Na een tijdje wendt je zich aan en heb je geen last van om vroeg op te staan. Slaap ze
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op tijd gaan slapen en regelmaat, dus dagelijks op dezelfde tijd slapen en dezelfde tijd opstaan.
Zorgen voor een frisse slaapkamer, dus slapen met het raam open of tenminste dagelijks luchten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ prima antwoord
Op tijd naar bed gaan zorgen dat je bed in orde is daarmee bedoel ik dat je nergens last van hebt. zo dat je lekker onspannen kunt slapen. spanning en stress kan het slapen oik beinvloeden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een koude douche :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sta voor mijn werk dagelijks kw. voor 6 op, in mijn ogen nog steeds erg vroeg. Wat je (ik) echt niet moet doen is gaan snoozen, dan wordt het alleen maar lastiger.
Gewoon zodra de wekker uit gaat HOP je bed uit (klein beetje wilskracht voor nodig) en even een korte douche en een goed ontbijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's Avonds laat geen alcohol drinken. Je wordt er wel doezelig van, maar slaapt onrustig. En het kan een kater opleveren.
Of de harde methode: er zijn wekkers te koop die zich 's nachts in je slaapkamer verstoppen; om de herrie te stoppen moet je er wel uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding