Wat is de beste manier om dikkere bovenbenen te krijgen?
Hallo,
Ik wil graag wat dikkere bovenbenen, niet blubberig van het vet natuurlijk, maar er zijn vast oefeningen voor. Ik wil ook weer niet van die gespierde bovenbenen krijgen hoor ;)
Maar mijn bovenbenen zijn nu echt te dun
34.5K
34.5K keer bekeken
Ritsuka
12 jaar geleden
wees blij met wat je hebt, de meeste mensen willen juist dunnere bovenbenen.
Enige manier om ze dikker te krijgen is de spieren trainen, of dikker worden, maar dat wil je geen van beide, tja..
Enige manier om ze dikker te krijgen is de spieren trainen, of dikker worden, maar dat wil je geen van beide, tja..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry Ritsuka, maar ik wordt altijd zo moe van mensen die tegen mensen die klagen over dun zijn zeggen 'wees blij met wat je hebt, meeste mensen willen juist dunner zijn'. Tuurlijk, je moet blij zijn met wat je hebt, maar niet meer dan wat dikkere mensen. Ik krijg zelf mijn hele leven al te horen dat ik dun ben, hoeveel ik ook eet ik wordt niet dikker, mensen die me niet kennen denken standaard dat ik aan anorexia lijdt en ik wordt altijd rond de 15 geschat, terwijl ik nu bijna 24 ben (moet ik wel bij zeggen dat ik naast dun ook best klein ben...). Tuurlijk, dik zijn is niet leuk en je wordt bevooroordeeld. Maar dunne mensen krijgen óók vooroordelen! (Want ik heb nog nooit in mijn leven een eetstoornis gehad. Ik eet zelfs behoorlijk meer dan mijn wat steviger dan ik gebouwde zusje).
Je hoeft geen tijdschrift open te slaan of je wordt om de oren geslagen met diëten, afvaltips en mensen die tig kilo zijn afgevallen. Maar over ondergewicht (zonder eetstoornis) hoor je nooit iemand. Elke drank is er in een light versie, maar jij ooit gehoord van Cola waar je extra veel van aankomt (meer dan van de normale)? Ook te dunne mensen werden vroeger op school gepest. En dat doet niks af aan de ellende van mensen die echt te dik zijn, dat is iets anders dan dat de meeste mensen vínden dat ze te dik zijn.
Maar als jij vind dat de vraagsteller niet mag zeuren over te dunne boven benen, dan moet je dat ook (en misschien doe je dat wel, dat weet ik niet) posten bij elke vraag hier van mensen die zich zelf net ff 2 kilo te zwaar vinden, of een millimeter te dik...
Sorry voor de felle reactie, maar het gebeurt zó vaak dat er wel wordt gezeurd als je vind dat je te dun bent terwijl de hele westerse wereld loopt te blèren dat ze te dik zijn...
Ritsuka
12 jaar geleden
er word tegen mij ook vaak gezegd: waarom eet je salade, je hoeft toch niet af te vallen?
ik vind het gewoon lekker, ik ben dun, maar ik weet hoe ik in vorm moet blijven.
Het is altijd gezeik dat ik veel groente eet, of de vraag: omg, hoe eet je zoveel en blijf je zo dun. Tsja, je kunt het eigenlijk nooit goed doen.
Ik zei tegen de vraagsteller wel de manieren om de bovenbenen dikker te krijgen, maar ja, als je geen spieren wilt, en ook geen vet, hoe moeten ze dan dikker worden? Je kunt trainen en eten wat je wilt, je algehele lichaamsbouw zal altijd ongeveer gelijk blijven. Je kunt niet ineens een zandloperfiguur krijgen als dat niet je bouw is.
ik vind het gewoon lekker, ik ben dun, maar ik weet hoe ik in vorm moet blijven.
Het is altijd gezeik dat ik veel groente eet, of de vraag: omg, hoe eet je zoveel en blijf je zo dun. Tsja, je kunt het eigenlijk nooit goed doen.
Ik zei tegen de vraagsteller wel de manieren om de bovenbenen dikker te krijgen, maar ja, als je geen spieren wilt, en ook geen vet, hoe moeten ze dan dikker worden? Je kunt trainen en eten wat je wilt, je algehele lichaamsbouw zal altijd ongeveer gelijk blijven. Je kunt niet ineens een zandloperfiguur krijgen als dat niet je bouw is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, nee dan snap je wat ik bedoel denk, als jij vaak hetzelfde te horen krijgt ;-) Eten en trainen helpt bij mij inderdaad helemaal niks, ik blijf klein, dun en te licht
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zit met mijn BMI net goed, 20, mijn gewicht is al jaren hetzelfde. Of ik nu veel of weinig eet, ik blijf altijd ongeveer hetzelfde wegen.
Als mensen nu commentaar hebben over mijn eten vraag ik gewoon: wil je ook een hapje? :P
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.