Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Dikke bloedvaten in voet, is dat normaal ?

Ik heb vaak in mijn voeten hele dikke bloedvaten/aders, is dat normaal ? Ik vind het nogal eng, en als ik hakken aan heb, en ik ben met vrienden dan zeggen ze ook wow wat zijn jou bloedvaten dik. Vind het een beetje raar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hier staat al wat bruikbare informatie: http://www.goeievraag.nl/vraag/voeten-handen.70446

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat kan je zo niet zeggen, voor de een is dit groot, voor de ander is dat groot. Als je veel sport kan dit misschien groter worden. Maar wat ik denk is dat je er gewoon mee geboren bent en dat je er niets aan kan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg niet dat ze groot zijn, ik zeg dat mijn bloedvaten dik zijn en licht opgezwollen
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing