Eikel minder gevoelig maken?
Ik ben een jongeman en heb last van een gevoelige eikel. Hij is niet ''overgvoelig'', en aanraken doet ook geen pijn maar er aan zitten is geen fijn gevoel. Ik heb op internet gelezen dat dit te maken heeft met je voorhuid. De voorhuid heeft namelijk jarenlang de eikel beschermt waardoor hij niet goed tegen prikkels kan. Als ik masturbeer doe ik dit met de voorhuid er over heen want anders is dit ook niet prettig. Ik heb verder gelezen dat je hem zelf minder gevoelig kan maken door er regelmatig aan te zitten, de eikel te ontbloten in de onderbroek of de eikel te deppen met thee. (het zuur in de thee versterkt de hoornlaag van de eikel)
Echter is het voor mij niet te harden om met m'n eikel ontbloot te lopen, niet door de pijn maar door de jeuk. (Ik neem aan dat dit door mijn onderbroek komt)
Zijn er nog andere manieren of middeltjes waarmee ik m'n eikel minder gevoelig kan maken? Hoe lang gaat dat duren? Is sudocrem juist een do of een don't aangezien het tegen de gevoelige huid helpt?
Mijn doel is eigenlijk dat ik wil kunnen masturberen of seks hebben met de voorhuid van de eikel af. Lijkt mij dat dat zo hoort en het schijnt beter te zijn.
Help iemand???