Is de enige oplossing aparte bedden waneer je partner je onbewust wakker houdt dmv op jouw deel te liggen?
Telkens kruipt mijn partner tijdens het slapen naar mijn kant, welke kant ik ook lig.
Hij gooit en duwt dan zijn benen of armen over me heen en ik lig dan tegen de bedrand op een klein stukje, terwijl er aan ´zijn´ kant daardoor ruimte onstaat.
Ga ik daar liggen, dan draait hij zich na een tijdje weer naar me toe en begint het weer.
Slapen lukt dus moeilijk en ik slaap al slecht.
Ons bed is breed genoeg zou je zeggen, 1. 60 bij 2.
Ik zou het niet bepaald leuk vinden om aparte bedden aan te schaffen en hij ook niet, echter is dit natuurlijk ook verre van ideaal.
Zijn er andere oplossingen die werken?
Toch wil ik proberen te zien of er nog misschien andere oplossingen zijn.
na jaren van me ergeren en wakker liggen , heb ik besloten zodra ik wakker word en me niet kan bewegen doordat mijn plaats is veroverd, maak ik hem wakker ..tik en schud en dan neemt hij weer zijn eigen ruimte in..
Dit maakt het er niet makkelijker op.
We zullen eens zien wat de lakenrol in ons midden ons brengt en dan kunnen we altijd nog kijken naar ieder zijn eigen bed.
Igg bedankt voor je ervaringen!
Ik geirriteerd en hij ook...
In principe geef ik hem net niet zo´n harde tik dat hij half slaperig dus niet wakker wordt maar toch even omdraait.
T helpt even maar niet lang genoeg
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.