heb ik een blaasontsteking?
sinds een paar dagen terug ruikt mijn plas heel apart , je ruikt hem heel goed. ik heb al eens eerder een blaasontsteking gehad ,maar toen merkte ik het meer. als ik plas doet het pijn en soms heb ik zomaar last van mn vagina. ik probeer veel te drinken en dan heb ik er ietsjes minder last van , maar ik ben bang dat het misschien met een infectie of zwangerschap te maken heeft. ik heb alleen met mijn vriend geslachtsgemeenschap gehad en hij ook alleen met mij. ik weet dus echt niet wat het is , ik ben bang om naar de dokter te gaan.
Want het zou best een soa kunnen zijn. Hoe sneller je gaat hoe sneller het over is.
Daar is niets engs aan, geloof me. Meestal kun je dan 's middags al bellen voor de uitslag, en als het een blaasontsteking is kun je bij de apotheek een antibioticakuur ophalen. 10 dagen elke ochtend en avond een pil slikken en je bent er vanaf. (Lees de bijsluiter, het standaardmiddel heeft geen invloed op de anticonceptiepil maar zorg dat je dat zeker weet.)
En zorg ook dat je gaat plassen als je seks gehad hebt, dat kan zorgen dat je blaas niet geïrriteerd raakt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.