Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pas 1x pil vergeten, maar toch lichte bloeding. Hoe kan dit?

Ik heb pas één keer de pil vergeten, maar heb hem daarna wel geslikt. Nu heb ik toch een lichte bloeding en maak me een beetje ongerust. Weet iemand of dit normaal is en wat het dan is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik zou me geen zorgen maken.
Ik heb dat ook wel eens gehad, ze zeggen dat als je de pil vergeten bent, en je neemt hem binnen 12 uur alsnog dat er dan niets aan de hand is.

Nou dat was bij mij echt niet zo, ik was meteen opoe. Als je nog maar een paar pillen moest nemen tot het eind van de cyclus zou ik nu gewoon stoppen voor 7 dagen en dan weer gewoon slikken.

Als je net opoe geweest bent, slik dan gewoon door en wacht even af wat er gebeurd. waarschijnlijk dat het dan gewoon bij een paar dagen lichte bloeding blijft.

Zonder de pil was ik elke 2 weken 1 tot 2 weken heel erg opoe...en een buikpijn werd er ziek van. Gebruik tegenwoordig de prikpil, want de gewone pil vergat ik regelmatig. En dan had ik ook om de haveklap bloedingen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja benhet net geweest, maar heb op het midden vna die cyclus weer de pil geslikt omdat ik niet meer tegen de krampen kon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opoe?
In welke tijd leef jij?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik weet niet...zo noemden wij dat thuis altijd en op de middelbare ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie nergens staan dat je geen opoe mag zeggen. Dat is je levendige fantasie geweest.
Noem het zoals je wilt. Lekker toeboe-ig. Het is immers pas 2012!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik weet het. ik slik de pil nu gewoon door en zie wel hoe het afloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en heb gen onbeschermde seks meer gehad. doe dat vaker, de pil weer slikken en nooit probelem gehad.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Het had niks te maken met een taboe, ik ben daar behoorlijk open in opgevoed. Maar "ongesteld" of "opoe" het klinkt makkelijker, niet zo'n hele mond vol. Kan ook zeggen "er lekt rooie prut uit mijn k*t" dus zo'n taboe type ben ik nou ook weer niet hoor ;-p
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Oh ja:
http://www.zomoetdat.nl/zomoetdat%20erotisch%20synoniemen%20menstruatie.htm
Niks aan het handje.... Waarschijnlijk zat je al tegen een doorbraak bloeding aan en dan het vergeten pilletje gaf de doorslag.
Het kan ook zo zijn dat de pil due je slikt te licht is. En dan moet je een zwaardere.
Maak maar binnenkort even een afspraak met de huisarts en overleg dit even met hem.
Voor vragen over zwangerschap kan je de bijsluiter lezen, dat weet je hè?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar over zwangerschap kan geen sprake zijn, slik altijd de pil en heb nadat ik de 1e pil geslikt heb geen seks meer gehad :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar ging ik ook vanuit. Maar je kan het beter maar vermelden hè?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image