Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met de 'Rhino Horn' neusdouche?

Ik heb al jaren last van een chronisch verstopte neus. Ik gebruik ook al die jaren al een verslavende neusspray. Ik wil hier nu eindelijk eens van af.

Heeft iemand ervaring met de 'Rhino Horn' neusdouche? (Zie foto) Het is pas 'over komen vliegen' uit de USA.

Het lijkt me écht een hele opluchting om op die manier je neus te kunnen spoelen, alleen vind ik het een beetje akelig om te moeten doen. Heeft hier iemand ervaringen mee.

Positief of negatief.

Iemands verder nog tips of andere aanbevelingen om dit probleem aan te pakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Een hele goede vriendin gebruikt deze en zij is er erg blij mee. Ze heeft jarenlang, vooral in de winter, voorhoofds- en bijholte-onstekingen gehad. Sinds ze deze neusdouche is gaan gebruiken: nooit meer. Zij raadt hem dan ook echt aan. Beterschap!

Toegevoegd na 28 seconden:
P.S. Ze heeft 'm nu een jaar of 5.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt veel op de flessen neusspay van physiomer. Die spray je in je ene neusgat en dan loopt het er in je andere weer uit. Je kan kiezen uit verschillende sterktes waarmee de zoutoplossing uit de spay komt. Voordeel is dat de spray lang kunt bewaren en niet hoeft weg te gooien na drie maanden. Het is even een rotgevoel dat spoelen maar je neusholte/voorhoofdsholte kun je er prima mee reinigen. Trouwens heb je geen last van huisstofmeit of hooikoorts? Dan blijf je ook snuffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing