Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de reden van dat lichte gevoel in mijn hoofd?

Ik zat vandaag op een muurtje en ik keek naar rechts, toen kreeg ik in een keer iets vreemds, want ik werd heel licht in mijn hoofd en het leek dat ik wel even mijn bewustzijn verloor. Ik bleef wel gewoon zitten en na 2 seconden zei ik gewoon van ; wooww.. ik werd heel licht in mijn hoofd.

Verder heb ik nu geen last van mijn hoofd of andere dingen maar ik vond het toch wel heel vreemd dat dit in een keer gebeurde.
Ik heb vanochtend 2 beschuitjes op, wat ik altijd eet. Ik was wel heel moe. Zou het daar door kunnen?

Wat zou anders de reden kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
935

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Klinkt als duizeligheid wegens te weinig eten, dat verklaart ook dat je moe bent.
2 beschuitjes is niet echt een voedzaam ontbijt, wat heb je verder gegeten vandaag?
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik ben natuurlijk geen arts, maar als ik mijn gezond verstand laat spreken denk ik aan de volgende mogelijke oorzaken : lage bloeddruk, ondervoeding, vitaminegebrek, vermoeidheid, kater (?), stress.

Ik kan dat gevoel ook wel eens ervaren na mijn eerste sigje op mijn nuchtere maag...

Indien het maar eenmalig was en jij je voor de rest wel ok voelt, dan zou ik niet panikeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
1 van die dingen kan inderdaad ook +
Het kan komen door een wat lage bloeddruk. Door de onbewuste beweging van je hoofd kon jouw doorbloeding dat eventjes niet bijbenen. Dat is helemaal niet erg. Maar als het vaak gebeurt en je er last van hebt is een bezoek aan de huisarts raadzaam.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo denk ik er ook over ;)
Ik wil graag aanvullen dat er een paar virussen rondgaan die ook wel eens wat vermoeidheidsverschijnselen kunnen veroorzaken.
Daarnaast zag ik dat je vrouw bent en het is een symptoom dat ook in een vroege zwangerschap kan voorkomen... daar kun je goede testers voor kopen.

Hou het even in de gaten, maar komt het terug, krijg je koorts of andere uitvalsverschijnselen ga dan naar de huisarts. Als je het niet vertrouwd kan je ook bellen naar je huisarts en het even voorleggen. Liever een keer te veel dan te weinig gebelt!!!

PS schrijf even op wanneer dit is gebeurt. Altijd handig om een goede tijdslijn bij te houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding