Ik ben al een jaar of langer telkens moe, maar het wordt steeds erger. Hoe kan dit?
Het vreemde is dat ik helemaal niet veel doe wat me inspanning kost. Ik slaap in de vakanties sowieso 10 uur per dag, soms tot wel 13 uur. Op schooldagen probeer ik ook altijd 9 uur lang te slapen. Ik weet niet wat het is want ik voel me gewoon nooit uitgerust, wat ik ook doe. Mijn ogen voelen ook heel moe aan, ik heb ook al een maand elke dag een zenuwtrek bij mijn linkeroog. Kan het aan mijn voedsel liggen? Ik eet namelijk totaal niet gezond en ik beweeg ook niet.. Ik vind het echt heel vervelend om telkens zo moe te zijn en elke dag na school vermoeid in bed te gaan liggen. Hoe kan ik minder moe zijn? Ik ga deze week ook bloed laten afnemen.
Toegevoegd na 9 minuten:
Ik neem ook multivitaminetabletten in, maar dat lijkt niet echt te helpen..
- ga sporten
- ga naar de huisarts om te kijken of het iets anders kan zijn.
Doe dat dan ook, het is nu gewoon een kwestie van jezelf een schop onder de kont geven.
Zorg dan dat je iets te doen hebt, zoek een leuke hobby of zo.
Er zijn zoveel verschillende sporten, vast wel iets dat je leuk vind. Uiteindelijk moet je zelf beslissen, ga je lui op de bank liggen en chips vreten, of kom je van je kont af en ga je wat doen om je beter te voelen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.