Hoe kan ik zorgen dat ik eerder wordt geholpen in het ziekenhuis?
In de zomer vorig jaar merkte ik dat ik een klein vetbultje in mijn wang had. Hij was klein, niet zichbaar en had er geen last van. Ik dacht dat hij vanzelf wel weg kon gaan. Eind november was hij echter nog niet weg, hij was juist gegroeid en zichtbaar geworden. Hij was nog steeds niet pijnlijk. Ik heb toch een afspraak bij de dokter gemaakt. Hier werd ik snel geholpen en heb een verwijskaart gekregen. Toen ik contact(begin december) op nam met het ziekenhuis werd mij, tot mijn verbazing, verteld dat de eerste plek die zij hadden 24 januari was. Dit was nog niet eens een echte ingreep, gewoon een gesprek. Hierna zou nog een wachttijd staan van ong 5 weken. Sinds een week begint het bultje flink te groeien. Ik heb gebeld en gezegd wat ik jullie nu vertel. Heb dan ook een uitnodiging gekregen voor 13 maart. Hij heeft nu het formaat van een kleine knikker. Hij doet nu ook behoorlijk pijn. Ik slaap slecht, eten doet pijn, ik heb er dus gewoon last van. Ik denk dat als ik niet snel geholpen wordt ik gewoon de hele dag op bed ga liggen en pijnstillers moet nemen. Het probleem is denk ik dat de ingreep wordt gedaan door een plastisch chirurg. Meestal heeft zon ingreep niet zo veel haast. De ingreep duurt maar 15 minuten. Kunnen ze mij nou echt niet eerder helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.