Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn zoontje is pas 2 december 6 maanden (dus over 2 weken) krijgt hij dan de mexicaanse griepprik??? of krijgen de ouders hem dan???

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Uw zoontje is op 2 december jarig. De overheid heeft besloten om alle kinderen die geboren zijn na 23 november 2004 en voor 23 mei 2009 een oproep zullen krijgen. Als dit uw jongste kind is, worden de ouders niet gevaccineerd

Toegevoegd na 3 uur:
sorry heb het niet niet goed opgeschreven. Uw zoontje wordt op dit moment dus niet gevaccineerd omdat hij op 2 juni geboren is. Dit houdt in dat de ouders wel gevaccineerd worden incl inwonende kinderen. Als uw baby op 2 december 6 maanden wordt is het nu nog niet duidelijk of hij ook nog gevaccineerd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als er voor hem een oproep is gekomen, dan krijgt hij de prik. Als er voor de ouders een oproep is gekomen, dan krijgen die hem. Zo simpel is het, daar hoef je zelf niet achter aan.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
In principe krijgen nu de ouders hem, en heeft hij er over 2 weken recht op.
Ik zou als ik jou was nu naar de huisarts gaan voor jou en je partner(+ evt. kinderen van 4+), en dan zorgen dat je zoontje hem over 2/3 weken krijgt. Dan is meteen iedereen in je gezin ingeënt. Het is misschien niet de meest 'mooie' manier, maar als je het wil is het denk ik wel mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uw huisarts of zijn assistente kan u hier een duidelijk en afdoend antwoordt op geven.
In ieder geval is het zo dat de persoon zelf de afweerstoffen moet maken. Uw kind kan ook door de omgeving besmet worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image