Hallo ik ben een jongen van 20 en ik heb heel veel moedervlekken. Ik durf nooit een T-shirt aan, bang voor mensen die telkens naar mijn armen staren?
Wat moet ik doen?
Toegevoegd na 15 minuten:
Ik hoef geen vrouw ofzo, nooit eigenlijk, ik ben gewoon iemand die single wil blijven tot mijn dood. Maar ik wil gewoon normaal kunnen rondlopen zonder mensen die me aanstaren
er is vast wel een vrouw die bij je past en die je toestaat om weet ik veel wat allemaal te doen, een vriendin hebben, is ook iemand gevonden hebben die (vaak) erg dezelfde interesses heeft, en goed bij je past. Zij zal dus over veel dingen hetzelfde denken en/of accepteren. over die moedervlekken:
is het je vaak gebeurt dat je aangestaard werd of denk je dat alleen maar? Vraag eens aan een goede vriend of hij zich eraan stoort. wedden dat het antwoord nee is?
Ik heb een spierwitte huid( weinig pigment) en mijn armen zitten vol met Moedervlekken en wat een ander daar van vindt trek ik me niks van aan!
Moet jij ook niet doen.
Je moet eens weten wat voor opmerkingen ik krijg zomers als mensen me zien met mijn witte huid,vreemden zeggen zelfs dingen als:"heb je wel eens van een zonnebank gehoord?"
Maar ik krijg last van zonneallergie( uitslag) en ook met die Moedervlekken moet je uit kijken in de zon.
Lekker laten kijken en staren,en een vriendin krijg je ooit nog wel hoor(al zeg je nu dat je dat niet wil)
wat versta je eigenlijk onder liefde?
Vraag aan je huisarts een verwijskaart voor de dermatoloog!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.