Kan je gezicht nog veranderen als je 17,5 bent?
Omdat mijn vorige vraag beetje raar was.
Dit ben ik op dit moment http://i52.tinypic.com/zir2up.jpg
Toegevoegd na 14 minuten:
En dit was ik vroeger http://i39.tinypic.com/2cdwm1h.jpg
Toegevoegd na 33 minuten:
dit is wat beter http://i40.tinypic.com/2cprmeu.jpg
Waarschijnlijk over 5 jaar ziet het er zo anders uit.
Ik kan het niet zien op de foto. Maar misschien kan er een kilootje of 3 af? het kan zijn dat je dat direct ziet in je gezicht. En je hoeft niet, bang te zijn dat je nooit een vriendinnetje krijgt, want op elk potje past een deksel...
Het komt wel... als je dadelijk gaat studeren dan verander je nog genoeg, krijg je zelf vertrouwen en dat is waar vrouwen op vallen. Kijk maar naar jp balkenende. heeft ook een rond gezicht maar is wel mooi getrouwd en heeft een goede baan. dus positief blijven
Probeer blij te zijn met wie je bent, en met vooral ook met de 'rest': je gezonde, sterke lichaam, wat doet wat je wilt, en kan wat je van je lichaam vraagt : je bent een mensenkind, dat er mag zijn!! Het gezicht van iemand wordt alleen maar in de eerste 30 seconden gezien : daarna komt de persoonlijkheid erdoor, en ziet iemand iemand anders als 'mens', en niet als postzegel. Je uitstraling is dus véél belangrijker, en als je wat blijer zou kunnen zijn met alles wat goed en sterk is in je leven, kijk je misschien ook ietsje minder somber.... Ik ben een tijd terug naar een reunie van mijn eindexamenklas geweest, na 25 jaar.
Gek genoeg waren de meiden niet zo erg veranderd : ander haar, dikker of juist slanker, wat rimpels hier en daar - soms van de zorgen, maar meestal vriendelijke lachrimpeltjes.
Maar de jongens waren allemaal 'mannen' geworden, en soms alleen te herkennen aan de stem en de ogen - zó veranderd!! Maar hun persoonlijkheid, hun humor, hun manier van praten, hun gebaren, waren van allemaal nog hetzelfde.
Héél grappig om mee te maken!! Dus staar je niet blind op je gezicht - de meeste mensen staren naar wat ze niet mooi vinden aan zichzelf, terwijl anderen dat absoluut niet doen. Die zoeken naar je innerlijk, je gevoel voor humor, je wijsheid en je vermogen je glas halfvol te zien in plaats van halfleeg. Dus probeer blijer te zijn met alles wat je wél hebt, en bedenk, dat er volksstammen jonge mannen zullen zijn, die er zwaar jaloers op zijn hoe jij eruit ziet - het kan zóveel minder dan jouw prima, maar een beetje sombere gezicht.
Een glimlach is iets, wat vraagt om een terug-glimlach : probeer het maar uit!!
Dan kan elke dingetje aan je uiterlijk je lelijk doen voelen.
Maar als ik jou zo zie dan is er werkelijk niks mis met je hoor!
Je hebt een leuk koppie. En je uiterlijk veranderd steeds met de jaren, soms met de maanden.
En over dat je vindt dat je bolle wangen hebt, ach dat valt echt reuze mee.
Overigens wel herkenbaar.
Dat dacht ik vroeger ook van mezelf toen ik ongeveer jouw leeftijd had.
En achteraf gezien als ik oude foto´s bekijk weet ik niet waar ik me toen druk om maakte.
Stop met zeuren over jezelf en zo zielig doen, je bent net zo standaard en normaal als de rest van de wereld.
Probeer maar eens uit!
Maar ja, bij alles wat we hier zeggen kom je met 'ja maar' aan, dus sja...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.