Wie kan er dan EINDELIJK eens uitsluitsel geven of we de vaccin tegen de Mexicaanse griep nu wel of niet moeten nemen?
Ik word er helemaal dol en super onzeker van! Werkelijk NIEMAND durft je te iets aan te raden om het wel of niet te doen! Omdat ik werkzaam ben als wijkziekenverzorgster en we ook een oproep hebben gekregen om ons te laten vaccineren, heb ik me dan toch uiteindelijk maar opgegeven om hem te halen. 16 november gaat het dan gebeuren: mijn eerste injectie!
Maar het blijft maar knagen, vooral als ik hoor dat sommige van mijn collega's het (nog) niet doen, en anderen weer wel................
WAT MOET IK? Wie heeft er hier ECHT verstand van en kan mij alsnog advies geven?
Kijk overigens naar de site Grieppandemie.nl en laat je niet leiden door geloofsfanaten (die het aan zien komen vanuit gene zijde, in de astrale wereld) of door samenzweringslijders. Weiger dan gewoon alle geneesmiddelen, dan ga je lekker vroeg dood met veel pijn. Als dat je keuze is. Wel het zij zo.
Uiteraard wil ik mijn cliënten (die overigens zelf ook allemaal worden ingeënt) niet besmetten, maar ik wil zelf ook nog wel even een tijdje gezond blijven.
Ik ben dus gewoon op zoek naar een stukje zekerheid....maar dat zal moeilijk worden ben ik bang...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.