Een knobbel in mijn linker bil?
Ik heb sinds gister een knobbel in mijn linker bil gevonden. Hij voelt hartstikke warm aan en doet ook erg pijn. Hoe zou dit toch kunnen komen?
Toegevoegd na 14 minuten:
Dank je wel allemaal voor jullie reacties. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad en hij is best groot. Dus ik denk niet dat het gaat om een steen puist. Ik kan er niet op liggen en ook niet op zitten. Doet enorm pijn. Morgen zal ik inderdaad vroeg de dokter bellen. Hartsikke bedankt voor jullie reacties
Toegevoegd na 8 uur:
goedemorgen mensen,
ik heb vandaag heb ik de dokter gebeld. Ik heb een afspraak staan om half 12. Ik laat jullie weten hoe dit verlopen is. mijn bil doet nog erg pijn en voelt heet aan. Ik hoop dat ik snel van de pijn af zal zijn. fijne dag verder allemaal
Toegevoegd na 1 dag:
Dag mensen, ik was gister naar de huisarts geweest. het blijken geen kiesten te zijn of steenpuisten. de arts wist eerlijk gezegd helemaal niet wat het was. Ik heb er sinds gisternacht weer een paar bij gekregen in mijn benen. Ik heb vandaag om 1 uur een afspraak weer bij de arts. het is niet de bedoeling dat er meerbij komen zei de arts. Dus ik wacht even af en dan horen jullie hoe het is verlopen.
groetjes
Dat ga je nu 16 maal lezen hieronder.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.