Bestaan er pillen of kruiden die ervoor zorgen dat je smaak minder wordt, of dat eten je niet lekker meer smaakt?
Toegevoegd na 24 minuten:
ik heb geen dieet-advies nodig, ik ben nieuwschierig. ik weet dat op deze manier soms ook roken of alcoholverslaving wordt behandeld.
Toegevoegd na 24 minuten:
ik heb geen dieet-advies nodig, ik ben nieuwschierig. ik weet dat op deze manier soms ook roken of alcoholverslaving wordt behandeld.
Maar daarna gooi je wel veel eten weg..
ik heb geen levensadviezen nodig en het heeft niets met 'het gaan gebruiken' te maken. ik had gewoon gehoopt dat ik serieuze antwoorden zou krijgen, bijv. van homeopaten enz. maar blijkbaar wil men zich meer met de (zomaar aangenomen) reden bemoeien dan met de vraag.
Misschien had je uberhaupt niet over dieetadviezen moeten beginnen ; dat zeggen ze namelijk ook zo vaak, terwijl het er kilometers dik bovenop ligt. Het is dus niet zozeer je vraag, maar hoe die gesteld is, dat wij meteen aan de honderdduizendste dieetvraag denken. ;-) Maar...een serieus antwoord van een homeopaat ?? Die vat ik effe niet....
ik was begonnen met alleen maar de vraag: 'Bestaan er pillen of kruiden die ervoor zorgen dat je smaak minder wordt, of dat eten je niet lekker meer smaakt?' dit namelijk nav een opmerking die iemand maakte. maar op die vraag kreeg ik al meteen 3 'waarom wil je dit weten, wil je soms afvallen" reacties binnen, dus heb ik de vraag even toegelicht. blijkbaar heeft het een averechts effect.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.