Wanneer kan ik de zwangerschapstest doen en is abortus pijnlijk?
Ik heb in december een wortelkanaalbehandeling gehad en kreeg ook antibiotica. De apotheek zei dat ik 2 weken een condoom moest gebruiken, omdat de pil niet meer veilig zou zijn. Dat heb ik gedaan. Ik heb nu het idee dat ik zwanger ben. Ik heb in december doorgeslikt, dus ik weet niet of ik ongesteld zou worden. Ik ben pas over 2 weken ongesteld volgens mijn pil tenminste. Als ik zwanger zou zijn, dan is het hoogst waarschijnlijk al bijna 2 maanden. Ik wil morgen een test halen, maar moet ik dan nog wachten tot ik wéér ongesteld word of kan ik het gewoon gelijk doen? Ik wil het zo snel mogelijk, want ik wil het kindje eigenlijk helemaal niet. :( Ik heb alles ook zo veilig mogelijk gedaan toen het moest, maar had gelezen dat het soms nog 'doorwerkt' waardoor de pil nog steeds onveilig is.
Ik wil het graag weg laten halen, maar het moet wel snel allemaal :(
En hoe zit het met de pijn van een abortus? (Zijn er mensen met ervaring, heb wel al gelezen op internet, maar daar word ik niet veel duidelijker van. Heb liever iemand die het persoonlijk meegemaakt heeft)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.