Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

met een navelpiercing mag ik me in bad wassen of moet dat aan de afwasbak? en hoelang duurt het eerdat ik mag zwemmen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AFwasbak lijkt me niet prettig, misschien de wasbak? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft je piercer dat niet haarfijn uitgelegd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Bliets, slechte piercer als die dat er niet even bij vertelt heeft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

je mag voorlopig nog niet zwemmen met een navelpiercing...
maar lees even deze site daar staan goede verzorgingstips op...

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/30420-navelpiercing-de-voor-en-nadelen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha handige site met veel tips maar als je dan naar andere sites gaat kijken vertellen ze dat je een 2weken niet mag zwemmen en daarna wel als je je piercing goed afdroogt?!? ik weet het nu egt niet meer ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd het zekere voor het onzekere nemen en dus zo lang mogelijk niet zwemmen lijkt mij. Je wilt echt niet dat het gaat ontsteken. Kans dat het dan heel lelijk geneest is groot en dan heb je er dus niets aan, want dan wil je die plek nooit meer aan anderen laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het echt niet meer weet en op internet door de bomen het bos niet meer ziet, bel dan gewoon je piercer en laat het hem nog een keer uitleggen.
Met 'nog een keer' hoop ik maar dat hij dat tijdens het zetten al een keer eerder heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zet zelf piercings dat is mijn werk...
alleen ik woon in italie en ik geef altijd het advies met een piercing ..ga zwemmen in de zee..en in de wintertijd, haal water uit de zee..dat is het allerbeste voor de genezing van de piercing..
maar niet gaan zwemmen in chloorwater dat is juist niet goed voor een piercing..
wacht gewoon een week of 8 a 9 ...
je piercing wassen met unicura zeep is het beste, geen zeep met parfum erin..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 probleempje ik moet wekelijks zwemmen met mijn school... ;o voor de rest zijn alle tips over navelpiercings welkom de piercer waar ik bij ga heeft al mijn gaatjes in maan oor geschoten en is egt een hele goeie hij heeft over alles wel wat info gegeven maar voor de zekerheid controleer ik alles nog eens na op het internet
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image