Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een wit bultje aan de binnenkant van mijn schaamlip. Wie weet wat dit is?

Ik heb sinds een maand een wit bultje aan de binnenkant van mijn schaamlip. Het is ongeveer even groot als zo'n inkt balletje in een vulling en ik kan hem ook tussen mijn vingers vastpakken. Wie weet wat dit kan zijn. Ik ben nog maagd dus soa lijkt me sterk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk een ontstoken talgkliertje. Komt best vaak voor. Gaat meestal vanzelf weer weg. Laat anders de huisarts het even beoordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dit is gewoon een puistje, komt niet vaak voor, maar heb ik ook wel eens.
Probeer met een stetiele naald het in te prikken en dan met schone vingers voorzichtig uitknijpen.
Ritsuka
13 jaar geleden
dat is gewoon een waterbult. ik had dat op mijn wijsvinger.
als je het weg wilt moet je het prikken met een naald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Mijn ex heeft dergelijke symptomen gehad tijdens een vakantie. De dokter constateerde een schimmelinfectie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er mee naar je huisarts! Niet zelf aan knoeien! Vooral op die plaats (waar immers heel veel bacteriën zitten/langs komen zou je infectie kunnen oplopen als je er zomaar aan gaat zitten rommelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verstop talg kanaaltje. Zoals een pukkeltje op je gezicht. Ik dacht eerst ook nog even aan een ontstoken haarzakje, maar gezien de plek zal dat wel niet kloppen.

Het uitknijpen lijkt me niet zo'n goed idee, ook niet zelf met naalden aan de gang gaan, hoor. Je kan het niet goed zien, je kan er niet goed bij, en echt steriele naalden heeft haast niemand in huis. Als het te irritant wordt, toch maar even naar de huisarts, die weten daar wel raad mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing