Moet ik alsnog de huisarts bellen voor "eitjes" van gyno-daktarin?
Ik heb sinds vorige week vrijdag een antibiotica kuur (amoxicilline/clavulaanzuur) gehad voor 7 dagen. Dit is al de 2e keer. Had er gelijk eitjes bij gevraagd omdat ik die de vorige keer ook heb gehad en ook erg goed hielpen maar kreeg weer een vaginale schimmel infectie van die antibiotica. Had geen eitjes gekregen maar canesten (witte tabletten) die ik 3 dagen voor het slapen gaan in moest brengen. Nou dit hielp niks, heb de 1e nacht zo'n jeuk gehad dat ik niet kon slapen en moest huilen van de pijn en jeuk. Die nacht was echt een hel!! De tablet was de volgende ochtend niet eens opgelost, kwam er gewoon weer in zn geheel uit toen ik moest plassen.
Weer de ha gebeld en moest bij de drogist daktarin creme halen. Dat moet ik 2 keer per dag aanbrengen. Nu heb ik een stuk minder jeuk (aan de binnenkant van mn schaamlippen). Maar nu is mijn vraag of iemand weet hoelang ik deze creme erop mag smeren en of ik alsnog de ha moet bellen voor die gyno-daktarin "eitjes" ?? Dit is de 3e dag dat ik deze creme gebruik. De jeuk is wel echt een stuk minder maar nog steeds niet helemaal weg.
Alvast bedankt,
Groetjes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.