waarom ben ik zo moe? (zie uitleg)
Ter informatie:
Ik ben heel vaak moe, eigenlijk haast altijd, ook deze week heel erg, dan val ik na het werk gelijk als een blok in slaap, en kan ik maar moeilijk wakker worden als ik moet eten, na het eten slaap ik zo weer, zo gaat het een paar dagen, en dan kan ik een paar nachten later helemaal niet slapen omdat ik juist zo uitgerust ben, maar toch voelt mijn hoofd heel moe en
mijn ledematen voelen heel slap, het kost gewoon moeite om ze dan te gebruiken.
dit weekend met oud en nieuw wel heel laat op bed gegaan, kan ik daar misschien deze week nog last van hebben ook al slaap ik bijna constant als ik thuis kom?
op het werk hoef ik maar even mijn ogen dicht te doen en ik zak al weg..
ik wil er heel graag wat aan doen, ben al vaak naar de dokter geweest voor bloedarmoede, of Pfeiffer maar bleek allemaal prima te zijn, ik slik nu zelfs ijzertabletten omdat ik zoiezo altijd wat op de grens zat bij ijzer, maar die pilletjes lijken niet te helpen.
p.s
een tijdje geleden heb ik mijn hoofd heel erg gestoten aan een open staand keukenkastje, zinsdien is het wel erger geworden. ik had toen een hersenschudding, en ben een week thuis gebleven. kan het daarmee te maken hebben?
het is wel bijna 2 maand geleden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.