Moet ik mij zorgen gaan maken als ik mij al anderhalve week behoorlijk grieperig voel?
Ik weet dit echt niet want ik heb zolang ik mij kan herinneren ooit hoogstens een paar dagen gehad dat ik mij niet lekker voelde, maar ik ben nog nooit echt zo ziek geweest dat ik ook maar 1 dag in bed door moest brengen.
Nu voel ik mij al meer dan een week hondsberoerd. Ik ben heel erg verkouden, moet hoesten, heb (daarvan?) keel- en oorpijn. En steeds als ik denk dat ik weer een beetje aan het opknappen ben dan vliegt het mij ineens in volle hevigheid weer aan. Ik heb geen koorts, al ben ik wel afwisselend extreem warm/zweterig of koud, en het voelt alsof er met een grote injectienaald alle energie uit mij is getrokken.
Ik moet bekennen dat ik mij nu toch wel een beetje zorgen ga maken om die mexicaan. Eigenlijk voel ik mij te slecht om op te zijn en (nog steeds) te goed om in bed te liggen. Wat moet je hier nu mee?
Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik zie net dat iemand anders ook al een zelfde soort vraag heeft gesteld vandaag maar die stond niet bij de al gestelde vragen...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.