Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 25 jaar en krijg geen baard, terwijl ik me zelf voor de spiegel met een baard zou willen zien. Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritsuka
13 jaar geleden
benzinestift?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verzorg je baard goed, houdt de huid en de baard goed schoon. Ook al zie je ze niet, de haardjes zitten er wel, de haartjes slapen alleen maar. Biotine slikken werkt voor mij uitstekend. Luister niet naar wat andere zeggen als ze zeggen dat je met scheren een baard krijgt, gewoon lekker laten groeien. In het begin zal het even pijnlijk en lelijk worden maar later krijg je een mooie baard voor terug. Gewoon 3 maanden laten groeien en dan weer kijken. Ga ook gewoon wat middeltjes gebruiken zoals baard olie, baard shampoo en lotions, het zullen geen wondermiddelen zijn maar het helpt tenminste bij het versnellen van de groei.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Kan mij best voorstellen daat je daar mee zit,
maar voor mij ben je een mazzel bal, heb je
enig idee wat het je scheelt aan scheermesjes?
Mijn vrouw begint altijd te piepen als er weer
scheermesjes moeten worden gekocht,ha ha.
Nu even serieus,ik denk dat er weinig aan gedaan
kan worden, je hebt een baard of niet.
Weetje als je eens een x bij de dokter komt kan
je het is vragen, ik zou er nu niet heen gaan, maar
ben je er een x kan je het is terloops vragen.
Kom op joh, er zijn zo veel ergere dingen in het leven.
Dan is geen baard, een peulen schilletje.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je zou blij moeten zijn eigenlijk. Had ik dat maar :p
Je kan eigenlijk niets doen behalve scheren om de groei een beetje te versnellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In deze tijd van het jaar zijn er veel witte nep baarden in omloop, misschien kan je er ergens een op de kop tikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rutge
13 jaar geleden
Hahaha! Super, een beetje humor mag wel. Ik hoop dat deze blijft staan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, goeie! ;)
Een baard op de spiegel tekenen??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even scheren alsof je wel een baard hebt... Misschien groeit het dan? En dan "tegen de haren in" scheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een haar groeit van binnenuit, dus verkoop geen flauwekul. -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en iemand die kaal is moet zeker een tondeuse over het hoofd halen....
De ene man heeft nu eenmaal een sterkere baardgroei dan de andere. Er zijn mannen die moeten zich wel 2 x per dag scheren, willen ze er niet als een ongeschoren aap uitzien. Andere mannen hebben alleen wat vlassige haartjes die nauwelijks te zien zijn. Als jij helemaal geen baardgroei hebt, dan zou je kunnen overwegen om aan de dokter een kuurtje met wat extra mannelijke hormonen te vragen, maar ongetwijfeld zitten daar weer allerlei nare bijwerkingen aanvast. Als je maar een beetje dun haar hebt, dan kan je het dagelijks scheren, zodat het donkerder en sterker terugkomt. Succes :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas niet aar het komt vanzelf iedereen heeft iets anders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker is hier een oplossing voor.

http://pruiken-snorren-baard.123feestartikelen-winkel.nl/?page=list-details&article=&id_product=14149&kopen=baard-arabier&source=webgains

maar ook:
http://www.mensworld.be/grow/lichaam/baardgroei-stimuleren/

er zijn heel veel mannen die geen baardgroei hebben en waarbij het ook niet komt (veel aziatische mannen hebben geen baardgroei/borsthaar bv)

ik zou niet teveel hoop op middeltjes vestigen, omdat het erfelijk bepaald is. (lichamelijke/hormonale oorzaken ff niet meegerekend)
heb jij geen haarwortels omdat het niet in je geven zit kan je smeren wat je wil, maar zal je geen baardgroei krijgen.

nu is het misschien balen als een stekker, maar het scheelt wellicht ook een ruwe droge huid, ingegroeide haartjes en most of all veel tijd om je niet te hoeven scheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit verschilt echt per persoon. Je zou haargroeiers kunnen proberen maar of dat werk weet ik ook niet.

Ik persoonlijk zou blij zijn als ik me niet meer hoefde te scheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je geen baardgroei hebt. Er zijn middeltjes om je baardgroei te bevorderen maar ik zou erg terughoudend zijn om die te gebruiken; ze kunnen gezondheidsrisico's met zich meebrengen.

Vraag jezelf eerst af hoe erg je het vindt dat je geen baard hebt, kom je tot de conclusie dat je het erg genoeg vindt om het risico van zo'n middel te nemen dan kan je je dokter er op aanspreken. Hij kan je dan uitleggen wat je het beste zou kunnen nemen en welk risico daar tegenover staat.

Hier nog een website over die middeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image