Welk zintuig is het belangrijkst van het mens
Oog, huid, neus, oor, stem toch? En welk het belangrijkst?
11.2K
11.2K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien is het handig dat je eerst opzoekt welke zintuigen er zijn. En trouwens moet je niet slapen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk zintuig is het belangrijkste voor de mens:
Zicht
Reuk
Smaak
Tast
Gehoor Wat jij noemt zijn organen, stem is natuurlijk geen zintuig.
Reuk
Smaak
Tast
Gehoor Wat jij noemt zijn organen, stem is natuurlijk geen zintuig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) Vraagteken
2) 'voor de mens'
3) Zien, ruiken, voelen, horen en proeven
:D
2) 'voor de mens'
3) Zien, ruiken, voelen, horen en proeven
:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ezelsbruggetje voor zintuigen, leid 'tuigen' af van zin en voeg dat toe aan 'ge'. Getuigen, en hoe kun je dit? Juistem! Getuigen van wat je ziet, hoort, proeft, voelt en ruikt.
Of is dit weer te vergezocht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lavender, vind je het prettig om mensen te corrigeren of is het moeilijk te verkroppen dat niet iedereen zo'n talenwonder is en daardoor een mikpunt zijn van de taalpuristen?
ff een vraagje tussendoor:
is de naam van het paarse plantje in het ABN Lavendel of Lavender?
is de naam van het paarse plantje in het ABN Lavendel of Lavender?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha geniaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie nu pas dat er in de bovenstaande tekst ook taalfouten staan maar vind het niet fijn als iemand mij verbeterd op een betweterige manier.
hier wat meer uitleg, en voor de liefhebber OOK weer tekst met fouten erin: ik weet het van mezelf dus dat scheelt enorm!
http://www.goeievraag.nl/vraag/erger-dood-taalfouten-zorgen-mensen.181719
mensen die niet uitblinken in het schrijven zijn niet per definitie dom, niet als zodanig betuttelend benaderd te worden (dat zijn weer dingen waar ik heel slecht tegen kan)
:-)
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Euc,, je bent inderdaad geniaal....grandioos!!! Dikke + voor jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
#bloos!!!!#
dank je wel voor het plusje :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meest frappante dat de meeste mensen het zien als een persoonlijke keuze vraag, terwijl het toch veel logischer is om hem te zien als een logische vraag. Als je een persoonlijke keuze antwoord geeft zie je de vraag als een inventariserende vraag en zou dan dus verwijderd moeten worden. Als je belangrijk gewoon ziet als belangrijkst om te overleven wordt het een vraag die je gewoon kan beargumenteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij nou een zintuig moest kiezen wat zou jij doen? Ik vind dat ik niet zonder voelen zien en horen kan
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.