Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had eerst andere kleur ogen, hoe kan dit ?

Hallo,
Ik had tot mijn 12e had ik blauwe ogen (ik heb heel veel foto's van mijn jeugd en het klopt) ik heb nu hele donkere groene ogen. Ook zijn mijn wenkbrauwen verkleurd. Eerst waren ze wit en nu zijn ze zwart.

Is dit normaal en hoe kan dit ontstaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Hormonen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle kinderen worden met blauwe ogen geboren en bij de meesten veranderen ze van kleur.
Dat is dus bij jou wel laat gebeurd ja...een speling van de natuur zullen we maar zeggen.
Hopenlijk vindt je deze kleur ook mooi.
Heel veel kinderen met blond haar, worden later ook (iets) donkerder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kleur van je ogen verandeert tot je volwassen bent en het is ook een erfelijke eigenschap en volgt Mendel Wet van erfelijkheid en volgens deze wet zou de kleur van je ogen als de kleur van ogen van je opa of je oma of je oom of je tante kunnen zijn. Het zou verdwijnen in een generatie en verschijnen wel in een volgende generatie enzovoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image