Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een penis vergroten doormiddel van Massage technieken?

Een vriend van mij kwam laatst aan dat zijn penis een paar centimeter langer en dikker was geworden . Hij past al een tijdje massage toe zegt hij ongeveer 1,5 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Neen dat kan niet ,allemaal zever in pakjes :d
Oftewel is je vriend nog aan het groeien (puberteit) oftewel liegt hij.

Toegevoegd na 33 seconden:
Of hij denkt gewoon dat dat zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vrij normaal. Zoiets noemen we : "een erectie"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk van niet,want volgens mij wordt bijna elke penis heel vaak gemasseerd.dat zou dan bij de gehele mensheid tot zeer grote penissen leiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan, maar je moet er wel rekening mee houden dat het temporeel is.
Na afloop van de massage zal het formaat van de penis in kwestie en trouwens van alle oenissen weer terug keren naar zijn normale (kleine ) formaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vriend wil dit zo graag,
dat hij er zelf in gaat geloven.
Je kan masseren tot dat je een
ons weegt,maar groter wordt hij
echt niet hoor.
13 jaar geleden
Er zijn mannen die heilig geloven in het zgn jelken. Dan moet je een paar keer per dag trekken en draaien, en dit maanden vol houden. Het gaat niet om een erectie. Google er op voor meer info, en de juiste techniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit gezien op een medisch programma waarbij het werd bevestigd door een een expert. Het is al een tijdje terug dus kan me niet herinneren wat voor expert. De bedoeling is dat je zegmaar met je hand begint bij het begin bij je penis en zo naar voren glijd/trekt richting eikel. Dit moet je alleen wel heel vaak(dagelijks en lang doen(jaar). Op deze manier schijnt het dat je het weefsel kan verlengen omdat het wordt opgerekt. Het was een bizar programma maar toen ik het keek leek het wel aannemelijk.

Toegevoegd na 26 seconden:
verlengen dus en niet dikker worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing