Is het beter om een middagdutje te doen als je de hele nacht niet geslapen hebt?
Ik heb veel inslaapproblemen.
Zondag kwam ik rond 4 uur thuis, toen mn moeder de deur uit moest maandag ochtend (half 8) sliep ik echter nog niet, terwijl ik ontzettend moe was. Kwartiertje later ben ik eindelijk in slaap gevallen en schrok ik erg toen ik wakker werd en zag dat het al half vijf was. Gevolg: Gisteren avond was ik nog niet moe. Toch rond 12 uur mijn melatonine (6 mg) ingenomen en ik werd al snel moe. Heb vantevoren nog even gelezen. Ik heb weer de hele nacht wakker gelegen. Het is zoooo frustrerend als je niet eens af en toe even indut, maar gewoon letterlijk de hele nacht wakker ligt. Ik moest vanmorgen nog wat voor school doen. Dit is nu af. Ik ben nu zooo ontzettend moe, maar ben bang dat als ik nu ga slapen (als dat al lukt), ik vanavond/vannacht weer hetzelfde probleem heb. Wat is verstandig? Kan ik beter gewoon helemaal niet slapen nu? Of misschien max 2 uurtjes?
Ik kwam zondag rond 4 uur 's nachts thuis, rond kwart voor 8 ben ik toen in slaap gevallen tot half 5 's avonds (op maandag). Hierna heb ik niet meer geslapen. Is dus bijna 21 uur.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.