Gevaarlijke puist?
Hej!
Ik ben 14 jaar (pubertijd dus) en heb dan ook last van puistjes, niet veel ofzo gewoon soms heb ik er 2 ofz, nu wat mij zorgen maakt, op mijn neus er echt op het topje van mijn neus heb ik een grote puist ( weet niet of het een steenpuist is) Hij heeft geen wit kopje, mijn gedacht was dan dat hij gewoon nog moet groeien? maar hij is heel hard, de huid erond is rood, eerst heb ik zeer veel clerasil op gedaan, omdat ik niet graag naar school ga met zo'n grote puist op m'n neus :O Helpt dus niet echt, dan proberen uit te knijpen, maar lukte echt niet deed ontzettend veel zeer en het was ook hard en groot, dan tandpasta op gedaan helpt ook niet, het rare is, Andere puisten krijg ik er zo uit 2 dagen na ze opgemerkt zijn, deze heb ik nu al 4dagen ofzo? Nu heb ik eens wat opgezocht over die steenpuisten, er stond dat ze trombose of bloedvergiftiging kan veroorzaken en zelf levensgevaarlijk zijn, Nu heb ik echt wel de schrik omdat... als ik daarnet in bad ging, deed men hoofd onder water, (geen water in mijn neus gekomen omdat ik dat altijd wel al voel) en ik kom boven water, opeens, mijn neus begint hevig te bloeden, IK WEET ZEKER DAT IK NERGENS BEN TEGENGEBOTST OFZO.. zeker 5minuten uitgebloed en nu doet de huid rond de puist ontzettend veel mijn(zeker als ik naast mijn neus wrijf)
Weet iemand hier meer over en kan mij er iets over vertellen? of ik me zorgen moet maken of niet?
Groetjes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.