Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb altijd koude handen, hoe kan dit? is hier een oplossing voor?

Ik heb bijna altijd koude handen! Maar voel dit niet altijd....dan heb ik GEEN last van koude handen,, maar dan zijn ze dit toch! hoe kan dit?? en is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/koude-handen-voeten-oorzaak-oplossing.137833
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

rozemarijn is een van de vele kruiden die je hierbij kunnen helpen. Ik heb even wat copy paste gedaan.

Uitwendig.
Bij haarverlies en problemen met de hoofdhuid.
Als gorgeldrank bij keelpijn. Nuttige vervanger voor salie tijdens de zwangerschap.
Als olieaftreksel voor massage van koude ledematen en pijnen en kwalen.
Als ontsmettingsmiddel (antiseptisch) tegen ontstekingen.

Voor uitwendig gebruik, ter verwarming van koude voeten en handen heeft Weleda Rozemarijn Zalf op de markt gebracht. Klik hier om te bestellen.

Inwendig.
Bij slechte bloedsomloop, koude voeten en pijnen bij koud weer, regelmatig innemen.
Bij uitstralende gewrichtspijnen
Bij hoofdpijn die gepaard gaat met spijsvertering(lichte maagpijn) en bij migraine.
Neem rozemarijn met kamille voor stress-gerelateerde hoofdpijnen.
Bij depressiviteit, slecht geheugen, duizeligheid en neiging tot flauwvallen.
Bij neuralgie.
Bij lage bloeddruk.
Bij hyperactiviteit.
Bij gebrek aan eetlust, galstenen en ontstoken galblaas.
Bij haarverlies en problemen met de hoofdhuid.
Goed als inhaler bij verstopte en ontstoken bijholten.
Goede bloeddoorstroming naar het hoofd verbetert het geheugen en bevordert gezond en sterk haar.
Het drinken van twee koppen rozemarijnthee per dag voorkomt haaruitval door slechte bloedcirculatie en versnelt de haargroei na chemotherapie.

Je kan ook googlen op kruiden en koude ledematen kom je een stuk verder mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! :) Dus elke dag een kop rozemarijn thee kan misschien helpen?

Andere antwoorden (1)

Kan verschillende oorzaken hebben... Slechte doorbloeding ... Te kort aan kolydraten/ voedingstoffen... Te weinig bewegen... Als je handen echt minder gevoelig worden en langere tijd blijven zou ik ff langs h.arts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! :) Nee mijn handen worden niet gevoelloos maar gewoon erg koud waar dan ook, Achter pc als ik gewoon op de bank zit op school (ik zit dan natuurlijk wel de heletijd stil) alleen Bijna iedereen heeft dan gewoon warme handen en mijne zijn dan echt koud! terwijl ik erg zelf niet heel veel last van hebt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding