Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 18 jaar maar vaak denken mensen dat ik 16 jaar ben Heeft iemand tips voor mij waardoor ik er ouder uit zie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
later zul je er blij om zijn, het zou erger zijn als je eruit zou zien als 30
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je m/v er wel even bij zetten.
paulus811
13 jaar geleden
geniet ervan zolang het nog kan zo ik zeggen. Nog een paar jaar en je wilt juist jonger lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zelfde probleem had mijn oudste dochter ook ik heb haar toen ook gezegd dat ze zich wat anders moest kleden
en zich anders moest opmaken
nu is mijn dochter 33jaar en blij dat ze er nog steeds jong uitziet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Probeer make up te gebruiken die je ouder doet lijken. En, als je echte tienerkleding draagt, proberen wat meer volwassenere kleding te dragen. Dat wil nog wel eens helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met make-up kun je er heel wat jaartjes bij smokkelen. Een natuurlijke maquillage maakt jong. Wil je ouder lijken, dan mag je dus wel wat meer make-up gebruiken dan je gewoonlijk doet (en als je geen make-up gebruikt, begin dan eens met een vleugje mascara en wat lipgloss). Houd daarbij in gedachten dat lichte kleuren jong maken en donkere kleuren - dus - ouder.

Trek een donker lijntje langs je wimpers (op je bovenste oogleden maar als je wilt ook onder je oog) en gebruik een donkere oogschaduw. Voor overdag hoeft dat echt geen donkergrijs of zwart te zijn, maar een wat matte, wat donkerdere oogschaduw geeft je al snel een ouder aanzien.

Vermijd verder roze tinten (die komen meisjesachtig over). Ga voor een natuurlijke blush met oranje pigmenten en kies voor je lippen elke kleur behalve roze. Draag je haar bij voorkeur los. Wil je het vastbinden, kies dan voor een lage paardenstaart of een knotje in plaats van een hoge paardenstaart (te jeugdig!). Vlechtjes zijn natuurlijk uit den boze :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image