Wat kun je doen tegen een vieze smaak in je mond als je streng op dieet bent?
Behalve tanden poetsen en/of een kauwgompje. Zijn er andere effectieve oplossingen?
7.7K
7.7K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt 100% gelijk Ritsuka. Dit ga ik ook niet lang volhouden, maar ik heb de laatste twee weken behoorlijk 'Sinterklaas zitten vieren'. Moet even weer 2 kilo vanaf. (om ze er vervolgens weer zonder schuldgevoel aan te kunnen vreten) Ach zo gaat dat.... vrouwen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom geen kauwgom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik ook zo nu en dan een kauwgompje, maar wou gewoon weten of er andere alternatieven waren die misschien "gezonder" zijn.
Ritsuka
13 jaar geleden
Streng dieet is totaal onnodig, grwoon weer terug naar je oude en gezonde eetschema, en dan verdwijnt het gewicht vanzelf weer.
Ritsuka
13 jaar geleden
Wat je nu doet veroorzaakt een jojo effect, en verstoord je hele metabolisme. Vind gewoon een normaal een gezonde levensstijl, waarbij je gewicht in balans blijft.
En 1-2 kilo schommelen is normaal als vrouw, dit komt ook veel door hormonen.
En 1-2 kilo schommelen is normaal als vrouw, dit komt ook veel door hormonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks je goede bedoelingen Ritsuka en het feit dat je 100% gelijk hebt, kun je beter tegen een muur praten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
N.a.v. bovenstaande reactie; Mijn moeder merkte dat tussendoor even op. Ze heeft te doen met alle mensen die een reactie met kern van waarheid geven, want Dirkje gaat toch haar eigen gang....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee klopt Paulus811. Dirkje is maar klein en daarom al gauw bang om een vierkantje te worden. "Dirkje" is een Friesse naam, naar mijn oma genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritsuka; besteed je tijd nuttiger, het heeft geen zin, maar wel erg lief van je.
Ritsuka
13 jaar geleden
www.fitvillains.tumblr.com
Deze persoon geeft elke dag goeie tips over gezond leven, sporten en voeding. Het is in het Engels, maar zeker een aanrader als je aan je gezondheid en gewicht wilt werken. Zelfacceptatie en gezonder gaan leven is het belangrijkste, eventueel gewichtsverlies komt later.
Vergeet vooral niet te genieten van al het moois dat het leven je te bieden heeft, laat je humeur niet bepaald worden door het getal op de weegschaal.
Deze persoon geeft elke dag goeie tips over gezond leven, sporten en voeding. Het is in het Engels, maar zeker een aanrader als je aan je gezondheid en gewicht wilt werken. Zelfacceptatie en gezonder gaan leven is het belangrijkste, eventueel gewichtsverlies komt later.
Vergeet vooral niet te genieten van al het moois dat het leven je te bieden heeft, laat je humeur niet bepaald worden door het getal op de weegschaal.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.