Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik voor het slapen ineens beelden voor me zie?

Ik zie soms ineens een flits van iets voor me. Geen beelden van iets waar ik over nadenk of heb meegemaakt, soms zelfs met mijn ogen gewoon open. Kan varieren van een kasteel tot een baby oid.. geen hele vreemde dingen. Heel kort, het zijn echt flitsen.
Gister zag ik een kaarsvlammetje voor me die uitwakkerde... heel gek..
Het komt ook niet dagelijks voor maar zo af en toe.

Toegevoegd na 34 seconden:
Hopelijk komt het niet al te zweverig over...ik voel me niet helderziend ofzoiets hoor..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GV +1 Soms heb ik dat ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zal ik je wat geks zeggen, Cindy, ik heb dat tijdens sex,geen geluid, alleen maar beelden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook dat heb ik wel eens (gehad). Vaak een flat... :-s

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

poeh moielijk om dat makkelijk uit te leggen,....maar dat komt omdat je hersenen in rust stand gaan en alles gaan verwerken van die dag,op dat moment zorgen veel dingen van die dag of daarvoor dat je prikkels vrij komen en in beelden naar buiten komen.........niet zweverig dus maar heeft met je hersenen te maken die gaan verwerken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zijn beelden uit je onderbewuste die je iets duidelijk proberen te maken.
Dat soort beelden kun je ook overdag opwekken. Dat heet Image Streaming.
Als je met je ogen dicht gaat zitten en "velvet smooth breathing" doet (zo ademhalen dat het niet te horen is) kun je de meest fantastische dingen zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe kom ik erachter wat de beelden duidelijk proberen te maken.. wat moet ik me voorstellen bij een uitwakkerend vlammetje bijvoorbeeld?
interessante bron trouwens! +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat het allemaal betekend weet ik ook niet. Het is net zo moeilijk als er achter proberen te komen wat dromen betekenen.
Er zijn wel technieken voor. Het boek The Einstein Factor van Win Wenger gaat daar helemaal over.
Is heel normaal verschijnsel. meestal bij kleine kinderen, maar dus ook bij volwassenen... De droomslaap zet zich heel snel in bij jou... Het kan in 1 seconde gebeuren zelfs... Maar het is het begin van de droomslaap... En is heel normaal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image