Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het voor je de uitslag krijgt van een baarmoederhalskanker onderzoek die je om de 5 jaar krijgt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

bij onze huisarts een week
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh 1 week maar dat valt mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de een zal er sneller mee zijn dan de ander, wij moeten bellen, mijn zusje krijgt alleen bericht als er iets mis is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is het ook geen bericht is goed bericht, maar je mag ook zelf bellen na 14 dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook wel eens vier weken moeten wachten. Het hangt af van het aanbod dat er is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vreselijk harmien, ik zal m'n zus zeker waarschuwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik al gedaan, ze zal het de volgende keer doen, bellen naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt harmien
Bij ons tussen de 2 a 3 weken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
als je geen belletje hebt gehad met 7 dagen van de huisarts bel alsjeblieft zelf dan even, vaak zeggen ze geen nieuws goed nieuws, ga daar alsjeblieft niet van uit

mijn buurmeisje van 35 heeft ook zo`n onderzoek gehad, ze is niet gebeld en heeft ook geen belletje gehad van de huisarts, ze is 2 jaar terug overleden aan baarmoederhalskanker

Toegevoegd na 7 minuten:
dit is denkbaar niet het antwoord wat je graag wild maar ik wil je alleen maar even waarschuwen en op uw hart wil drukken dat geen nieuws niet perse goed nieuw is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na uitstrijkje word er gezegd wanneer te bellen voor de uitslag. hier 1 week ik werd na 3 dagen gebeld door de huisarts inmiddels alles verwijderd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding