Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heft er ervaring met een cardiobeeper?

Ik krijg binnenkort een oproep om een cardiobeeper op te halen in het ziekenhuis die mijn hartritmestoornissen kan registreren/vangen. Daarna weer terug naar cardioloog om af te lezen.
Wie heeft dit wel eens gehad en wat waren de ervaringen, ik moet 'm zes weken houden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb ervaring met twee soorten apparaatjes. De eerste was een ecg apparaatje dat ik 24 uur om moest houden. Daarnaast moest ik in een dagboek bijhouden wat ik allemaal die dag deed. Op basis daarvan kan een inschatting gemaakt worden wanneer een hartritme stoornisplaats vind.
Daarna heb ik een uitgebreider apparaat gekregen. Dat moest ik ook een paar weken bij me dragen. Op het moment dat ik last kreeg, moest ik hem aansluiten en een uitgebreide meeting maken.

Behalve dat het lastig is om de hele dag zo'n apparaat mee te nemen (voor mij niet, ben toch altijd thuis), zijn er geen bijzonderheden te vermelden.

Sterkte ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt voor je reactie +1. Ik zou eerst ook een 24-uurs meting krijgen (Holter) maar hij wil van meerdere dagen een meting hebben dus dan maar meteen voor zes weken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is trouwens niet zo'n groot apparaat hoor. Een flinke MP3 speler met wat snoertjes. In een flinke damestas kan 'ie overal mee naar toe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Thanks again!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je was de enige dus je hebt geluk...+10!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image